  • 1. Data: 2011-05-19 14:58:08
    Temat: Które BBC są lepsze?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Witam.
    Post trochę nietypowy, ale grono chyba najlepsze ku temu
    :-). Chcę wpuścić w swoją sieć kanały BBC, ale raczej nie
    wszystkie. Nie oglądam ich, więc nie znam tematyki i
    ramówki. Proszę Was o określenie, które są najlepsze, a
    które słabsze. Może to pomoże mi wybrać. Chodzi o:
    1. BBC Entertainment Poland,
    2. BBC Knowledge Poland
    3. BBC Lifestyle Poland,
    4. BBC CBeebies Poland.
    Jak by się dało to podawajcie kolejność, od (Waszym zdaniem)
    najatrakcyjniejszego do najmniej atrakcyjnego.
    BBC HD na 99% i tak trafi do sieci, więc nie pytam o niego
    ;-).

    Dzięki za pomoc.

    Robert J

  • 2. Data: 2011-05-19 15:02:36
    Temat: Re: Które BBC są lepsze?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 16:58:08 +0200, Robert_J napisał(a):

> [...]
    > ramówki. Proszę Was o określenie, które są najlepsze, a
    > które słabsze. Może to pomoże mi wybrać. Chodzi o:

    A my już jesteśmy w zasięgu twojej sieci?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-05-19 15:17:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A my już jesteśmy w zasięgu twojej sieci?

    Chyba raczej nie ;-).

  • 4. Data: 2011-05-19 15:18:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 17:17:21 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Chyba raczej nie ;-).

    to dlaczego nas pytasz?

  • 5. Data: 2011-05-19 16:15:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie znam tematyki i ramówki. Proszę Was o określenie, które są najlepsze,
    > a które słabsze. Może to pomoże mi wybrać. Chodzi o:

    1. Knowledge
    2. Entertaiment

    O reszcie się nie wypowiadam, bo raz że nie mam, dwa - że zależy mi głównie
    na w/w z uwagi na Top Gear.

  • 6. Data: 2011-05-19 17:38:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Robert_J pisze:
> [...]
    > najatrakcyjniejszego do najmniej atrakcyjnego.
    > BBC HD na 99% i tak trafi do sieci, więc nie pytam o niego ;-).

    knowledge. Powiedz jak i za ile to można oglądać. Tylko ten kanał

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-05-19 18:56:01
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 19-05-2011 17:02, Waldek Godel pisze:

    > A my już jesteśmy w zasięgu twojej sieci?

    a o co pytal autor?

  • 8. Data: 2011-05-19 19:12:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 20:56:01 +0200, Dyzurny Informatyk Kraju napisał(a):

    > a o co pytal autor?

    To będzie miało znaczenie jak zapyta wreszcie swoich użytkowników. Do tego
    momentu to tylko jakiś żenujący spektakl.

  • 9. Data: 2011-05-19 19:48:39
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > To będzie miało znaczenie jak zapyta wreszcie swoich
    > użytkowników. Do tego momentu to tylko jakiś żenujący
    > spektakl.

    a tos se bonka wypuscil

    jak ma pytac o cos , o czym pytany w zyciu nie slyszal ???

  • 10. Data: 2011-05-19 19:58:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 21:48:39 +0200, Jerzy Pastusiak napisał(a):

    > a tos se bonka wypuscil

    a co to jest?

    > jak ma pytac o cos , o czym pytany w zyciu nie slyszal ???

    A skąd wiesz, że nie słyszał? I skąd wiesz, że nasze preferencje bedą
    zgodne z preferencjami tamtych osób?
    Kobiety pewnie będą preferowały Lifestyle, matki i dzieci CBeebies, faceci
    pewne Entertainment. Skąd wiesz jaki jest przekrój użytkowników?