  • 11. Data: 2011-05-19 20:01:29
    Temat: Re: Które BBC są lepsze?
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 19-05-2011 21:58, Waldek Godel pisze:

    > a co to jest?

    > A skąd wiesz, że nie słyszał? I skąd wiesz, że nasze preferencje bedą
    > zgodne z preferencjami tamtych osób?
    > Kobiety pewnie będą preferowały Lifestyle, matki i dzieci CBeebies, faceci
    > pewne Entertainment. Skąd wiesz jaki jest przekrój użytkowników?

    o boze.

  • 12. Data: 2011-05-19 20:13:36
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Waldek Godel:

    > A skąd wiesz, że nie słyszał?

    wiem , bo my sie kolegujemy

  • 13. Data: 2011-05-20 07:54:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...skąd wiesz, że nasze preferencje bedą
    > zgodne z preferencjami tamtych osób?
    > Kobiety pewnie będą preferowały Lifestyle, matki i dzieci
    > CBeebies, faceci
    > pewne Entertainment.

    Dlatego pytam na grupie, ponieważ jest tu wiele osób o
    różnych preferencjach. Stąd wydaje mi się to uzasadnione.
    Nie utożsamiaj grupy tylko ze sobą, bo z Twojej śmiesznej
    wypowiedzi tak to właśnie wygląda ;-).

    > Skąd wiesz jaki jest przekrój użytkowników?

    Przekrój jest "statystyczny".

  • 14. Data: 2011-05-20 07:59:34
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > knowledge. Powiedz jak i za ile to można oglądać. Tylko
    > ten kanał

    Tego CI nie powiem, bo ja podpisuję z nimi umowę
    operatorską. Ale to jest chyba w cyfrze? Tylko nie wiem w
    którym pakiecie...
    A pytałem o zawartość tych proramów tutaj, ponieważ w ten
    sposób chyba najlepiej uda mi się w miarę dokładnie i
    wiarygodnie określić ich zawartość. Nie mogę przecież
    polegać na "reklamówkach" samego nadawcy, bo w tych to każdy
    kanał jest "najlepszy i z prawie najwyższą oglądalnością"
    ;-).
    Tyle że nawet tak z pozoru proste pytanie powoduje ból głowy
    u np. Waldka ;-).
    OK, jakoś będę sobie radził skoro nawet na grupie TV nie
    można się niczego dowiedzieć o programie TV...

  • 15. Data: 2011-05-21 18:23:32
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Hello Robert_J,

    On Friday, 20 May 2011, 09:59:34 AM, you wrote:

    > Tyle że nawet tak z pozoru proste pytanie powoduje
    > ból głowy u np. Waldka ;-).

    poniewaz sie juz pogodziliscie z Waldemarem , to
    moge Ci juz powiedziec w tajemnicy , ze chyba mial
    On racje

    zrob ankiete z krotkim opisem tych kanalow z internetu ,
    daj klientom ankiete do wypelnienia , a potem wybierz
    co Ci wygodne i powiedz , ze tak chcieli !

    --
    Best regards,
    JuRek mailto:e...@b...pl

  • 16. Data: 2011-05-22 10:07:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jerzy Pastusiak napisał:
    > zrob ankiete z krotkim opisem tych kanalow z internetu ,
    > daj klientom ankiete do wypelnienia , a potem wybierz
    > co Ci wygodne i powiedz , ze tak chcieli !

    Bardzo wygodne podejście ;-)

  • 17. Data: 2011-05-22 16:17:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.05.2011 16:58, Robert_J pisze:

    wg mnie:

    1. BBC Knowledge Poland
    2. BBC Lifestyle Poland,
    3. BBC CBeebies Poland,
    4. BBC Entertainment Poland,

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2011-05-22 17:40:01
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Bartłomiej Zieliński:
    | Bardzo wygodne podejście ;-)

    madrosc grupowa

    :-)

  • 19. Data: 2011-05-23 08:45:22
    Od: Marcin Rolicki <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-22 19:40, Jerzy Pastusiak pisze:
    > Bartłomiej Zieliński:
    >
    > madrosc grupowa
    >
    > :-)

    PLONK

  • 20. Data: 2011-05-23 08:46:13
    Od: Marcin Rolicki <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-22 18:17, pawell32 pisze:
    > W dniu 19.05.2011 16:58, Robert_J pisze:
    >
    > wg mnie:
    >
    > 1. BBC Knowledge Poland
    > 2. BBC Lifestyle Poland,
    > 3. BBC CBeebies Poland,