eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKtórą tarcze wybrać › Re: Którą tarcze wybrać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Którą tarcze wybrać
    Date: Thu, 18 Jul 2013 09:33:56 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 52
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <ks873l$cm4$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ks8bhg$he1$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-68-50-104-193.trojmiasto.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: somewhere.invalid 1374140036 25493 193.104.50.68 (18 Jul 2013 09:33:56 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 09:33:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    X-Authenticated-User: piko
    X-EKG: 832814
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662442
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Thu, 18 Jul 2013 11:11:57 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Zacisk planuje zostawić fabryczny 1 tłoczkowy. Jest jeszcze opcja tarczy
    >> 310mm z adapterem w podobnej cenie.
    >>
    >> Czyli Twoim zdaniem warto poświęcić pieniądze i czas podczas przekładania
    >> kół i wybrać wiekszą tarcze z adapterem?
    >>
    >
    > pozwolisz ze rozwine:

    Bardzo proszę :)

    > wieksza tarcza = wieksza sila hamowania. Ale zeby ja obsluzyc potrzebny
    > jest mocniejszy zacisk. A wiekszy zacisk = mocniejsza pompa.

    Fabrycznie DR-Z SM wychodziło z taką samą pompą i zaciskiem jak wersje
    enduro. Różnica jest tylko wielkości tarczy enduro - 250mm, SM - 310mm.

    > Gdybym ja to robil to bym wybral opcje taka:
    >
    > lepszy zacisk z 2 adapterami (jeden na mniejsza tarcze do "endurzenia" i
    > jeden na wieksza do "supermotowania"), do tego wieksza pompa i dwie
    > tarcze na dwoch roznych kolach. Zmienianie zacisku za kazdym razem wiaze
    > sie z odpowietrzaniem przewodu i straconym czasem.

    Wymiane zacisku biorę pod uwagę jako etap drugi, jeśli większa tarcza nie
    będzie dla mnie zadowalająca.

    > Jesli chcesz sie na serio pobawic w supermoto to dobry hamulec przedni
    > jest absolutnie konieczny. Jesli jednak chcesz miec po prostu drugi
    > zestaw kol do jazdy po miescie to zostaw zacisk i pompe w spokoju i
    > dokup tylko druga wieksza tarcze z adapterem.

    Docelowo chcę jeżdzić na SM w 90% po torach. Jednak na razie muszę w ogóle
    ogarnąć ten motocykl na afalcie, bo po przesiadce z SV1000S trzeba trochę
    zmienić styl jazdy :) Na pewno na seryjnym zacisku ten motocykl nie będzie
    konkurencyjny na torze, ale żeby się takim stał to najpierw ja muszę się
    nauczyć na nim jeździć a do tego długa droga. Poza tym przekładanie kół
    będę pewnie robił raz w tygodniu, więc zależy mi na tym, żeby to nie była
    skomplikowana operacja.

    Zadałem pytanie o tarcze bo chciałem się dowiedzieć czy w ogóle jest sens
    się bawić w większe tarcze. Teraz już wiem, że jest.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: