eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKtórą tarcze wybraćRe: Którą tarcze wybrać
  • Data: 2013-07-18 11:33:56
    Temat: Re: Którą tarcze wybrać
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia (Thu, 18 Jul 2013 11:11:57 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Zacisk planuje zostawić fabryczny 1 tłoczkowy. Jest jeszcze opcja tarczy
    >> 310mm z adapterem w podobnej cenie.
    >>
    >> Czyli Twoim zdaniem warto poświęcić pieniądze i czas podczas przekładania
    >> kół i wybrać wiekszą tarcze z adapterem?
    >>
    >
    > pozwolisz ze rozwine:

    Bardzo proszę :)

    > wieksza tarcza = wieksza sila hamowania. Ale zeby ja obsluzyc potrzebny
    > jest mocniejszy zacisk. A wiekszy zacisk = mocniejsza pompa.

    Fabrycznie DR-Z SM wychodziło z taką samą pompą i zaciskiem jak wersje
    enduro. Różnica jest tylko wielkości tarczy enduro - 250mm, SM - 310mm.

    > Gdybym ja to robil to bym wybral opcje taka:
    >
    > lepszy zacisk z 2 adapterami (jeden na mniejsza tarcze do "endurzenia" i
    > jeden na wieksza do "supermotowania"), do tego wieksza pompa i dwie
    > tarcze na dwoch roznych kolach. Zmienianie zacisku za kazdym razem wiaze
    > sie z odpowietrzaniem przewodu i straconym czasem.

    Wymiane zacisku biorę pod uwagę jako etap drugi, jeśli większa tarcza nie
    będzie dla mnie zadowalająca.

    > Jesli chcesz sie na serio pobawic w supermoto to dobry hamulec przedni
    > jest absolutnie konieczny. Jesli jednak chcesz miec po prostu drugi
    > zestaw kol do jazdy po miescie to zostaw zacisk i pompe w spokoju i
    > dokup tylko druga wieksza tarcze z adapterem.

    Docelowo chcę jeżdzić na SM w 90% po torach. Jednak na razie muszę w ogóle
    ogarnąć ten motocykl na afalcie, bo po przesiadce z SV1000S trzeba trochę
    zmienić styl jazdy :) Na pewno na seryjnym zacisku ten motocykl nie będzie
    konkurencyjny na torze, ale żeby się takim stał to najpierw ja muszę się
    nauczyć na nim jeździć a do tego długa droga. Poza tym przekładanie kół
    będę pewnie robił raz w tygodniu, więc zależy mi na tym, żeby to nie była
    skomplikowana operacja.

    Zadałem pytanie o tarcze bo chciałem się dowiedzieć czy w ogóle jest sens
    się bawić w większe tarcze. Teraz już wiem, że jest.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: