-
Data: 2013-07-18 11:33:56
Temat: Re: Którą tarcze wybrać
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia (Thu, 18 Jul 2013 11:11:57 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Zacisk planuje zostawić fabryczny 1 tłoczkowy. Jest jeszcze opcja tarczy
>> 310mm z adapterem w podobnej cenie.
>>
>> Czyli Twoim zdaniem warto poświęcić pieniądze i czas podczas przekładania
>> kół i wybrać wiekszą tarcze z adapterem?
>>
>
> pozwolisz ze rozwine:
Bardzo proszę :)
> wieksza tarcza = wieksza sila hamowania. Ale zeby ja obsluzyc potrzebny
> jest mocniejszy zacisk. A wiekszy zacisk = mocniejsza pompa.
Fabrycznie DR-Z SM wychodziło z taką samą pompą i zaciskiem jak wersje
enduro. Różnica jest tylko wielkości tarczy enduro - 250mm, SM - 310mm.
> Gdybym ja to robil to bym wybral opcje taka:
>
> lepszy zacisk z 2 adapterami (jeden na mniejsza tarcze do "endurzenia" i
> jeden na wieksza do "supermotowania"), do tego wieksza pompa i dwie
> tarcze na dwoch roznych kolach. Zmienianie zacisku za kazdym razem wiaze
> sie z odpowietrzaniem przewodu i straconym czasem.
Wymiane zacisku biorę pod uwagę jako etap drugi, jeśli większa tarcza nie
będzie dla mnie zadowalająca.
> Jesli chcesz sie na serio pobawic w supermoto to dobry hamulec przedni
> jest absolutnie konieczny. Jesli jednak chcesz miec po prostu drugi
> zestaw kol do jazdy po miescie to zostaw zacisk i pompe w spokoju i
> dokup tylko druga wieksza tarcze z adapterem.
Docelowo chcę jeżdzić na SM w 90% po torach. Jednak na razie muszę w ogóle
ogarnąć ten motocykl na afalcie, bo po przesiadce z SV1000S trzeba trochę
zmienić styl jazdy :) Na pewno na seryjnym zacisku ten motocykl nie będzie
konkurencyjny na torze, ale żeby się takim stał to najpierw ja muszę się
nauczyć na nim jeździć a do tego długa droga. Poza tym przekładanie kół
będę pewnie robił raz w tygodniu, więc zależy mi na tym, żeby to nie była
skomplikowana operacja.
Zadałem pytanie o tarcze bo chciałem się dowiedzieć czy w ogóle jest sens
się bawić w większe tarcze. Teraz już wiem, że jest.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.13 11:36 Kuczu
- 09.08.13 10:09 Piotr Klimek
- 09.08.13 10:18 Marcin N
- 09.08.13 10:26 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz