  • Data: 2011-10-13 20:40:22
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-10-13 22:11, Wojtek wysłał(a) wiadomość:
    > MarekM wystukał, co następuje:

    > O? a gdzie to ustawić? i czy dodatkowo płatne?

    Do tego, co napisał MarekM w odpowiedzi dodam, że po zalogowaniu się na
    swoje konto abonenckie przez WWW masz dostęp do konfiguracji skrzynki
    wiadomości poczty głosowej oraz możesz zachowane na skrzynce wiadomości
    odsłuchać na stronie przez komputer. Klikasz w odtwarzacz przy wybranej
    wiadomości i odsłuchujesz zostawione przez ludzi nagrania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/