  • Data: 2011-10-14 15:35:00
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.v3byp7x313q3bq@piotr-komputer.home...
    > A do czego to potrzebne, przecież każdy ma w telefonie spis połączeń
    > nieodebranych..

    Jak masz telefon poza zasięgiem? Ciekawe.

    Za to w T-mobile nie istnieją chyba możliwości techniczne, aby ten sms
    przyszedł z numerem osoby, która próbowała się do nas dodzwonić.
    W rezultacie masz pełno sms'ów z kompletnie nic nie mówiącymi cyferkami. A
    wyszukiwanie po numerach w Nokii E52 to... ehh.. wywalam sms'y po prostu do
    kosza.

    W Plus pełna kultura, jako nadawca sms jest numer, który się dobijał.
    I w sumie dla mnie wystarczy, że prywatnie nie przejdę przez te zacofanie
    techniczne do T

    Pozdro.

    --
    Irokez