    Date: Fri, 05 Jul 2013 18:22:26 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <51d53ecf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr3jdp$731$1@node2.news.atman.pl>
    <1vjnh05d6q904$.ntsrwx9freu4.dlg@40tude.net>
    <kr5ndj$kg5$1@node1.news.atman.pl> <kr5rsj$c6v$1@node2.news.atman.pl>
    <kr5vuk$gg2$1@node2.news.atman.pl> <kr66cn$q4r$1@news.task.gda.pl>
    <51d6a8e4$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d6e51d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d6ea1c$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-07-05 17:45, J.F pisze:

    > Jezdze i sobie chwale. Ale to starsza wersja i win CE.

    Ja pisałem zasadniczo cały czas o AM regularnie aktualizowanej
    i Win CE. Wersja androidowa mnie skutecznie zniechęciła do jej
    używania. To już wolę iGo z nieaktualnymi mapami (kupiłem z
    telefonem w Niemczech).

    > Narzekam tylko na kalkulacje czasu - ona mnie nie docenia :-)

    Co Ty nie powiesz? :) Jak dla mnie to z kalkulacją czasu to
    ostatnio w ogóle coś jest nie tak. W ostatni weekend ze Świecia
    do DC AM podała czas o 40 minut krótszy od tego co NE. Nie wiem
    jak oni to policzyli, ale na oko widziałem, że jest to nie do
    zrobienia. Może się nauczyła od Ciebie? Nie, też byś nie dał
    rady ;)

    > No ale co sie stalo - caly dorobek skasowali ?
    > Po co te srony do zgloszania bledow ?

    To nie mnie pytaj. Może JMK?