  • 81. Data: 2011-05-12 09:37:52
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 May 2011 09:49:49 +0200, BaX napisał(a):

    > Parrot + Connect2 , zestawy praktycznie do większości samochodów, pełna
    > integracja z systemem auta, włącznie ze sterowaniem głosem. /po polsku/

    Ale jak widzisz w opisie, pewne funkcje też nie działają, żadne z takich
    kombinowanych rozwiązań nie jest idealne. Stąd też uważam, że powszechne
    wprowadzenie dostępności "terminal mode" jako standardu takiego jak
    Bluetooth byłoby świetne - bo dawałoby w zasadzie wszystkie funkcje,
    łącznie z tymi, które nie istnieją w momencie produkcji sprzętu.
    Bo mając dostęp zdalnie do ekranu telefonu, masz też dostęp do aplikacji,
    które doinstalujesz. A to znaczy, że na ekranie samochodu możesz mieć np.
    google maps, możesz mieć jeden z licznych tzw. komputerów pokładowych i co
    jeszcze tylko się żywnie zamarzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 82. Data: 2011-05-12 09:51:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale jak widzisz w opisie, pewne funkcje też nie działają, żadne z takich
    > kombinowanych rozwiązań nie jest idealne. Stąd też uważam, że powszechne

    Hmm, u mnie działa wszystko co powinno, włącznie z identyfikacją rozmówcy
    dzwoniącego pod warunkiem że jest znany 'systemowi'. To czego nie ma to
    transportu automatycznego książki telefon-parrot.

  • 83. Data: 2011-05-12 10:01:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 May 2011 11:51:37 +0200, BaX napisał(a):

    > Hmm, u mnie działa wszystko co powinno, włącznie z identyfikacją rozmówcy
    > dzwoniącego pod warunkiem że jest znany 'systemowi'. To czego nie ma to
    > transportu automatycznego książki telefon-parrot.

    Parroty nigdy nie umiały pobrać książki ze smartfonów. Ze zwykłego telefonu
    - owszem. Np. z 6310i działały świetnie.
    Zresztą inne zestawy również- dawno temu pisałem test kilku zestawów i
    żaden nie umiał się dogadać ze smartfonami. Zapewne z powodu komplikacji
    ich książek telefonicznych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 84. Data: 2011-05-12 17:52:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w

    > Temat jest dyskusyjny - za odpowiednie TMC też trzeba płacić.
    > W Polsce to nie istnieje, więc wcale mnie nie dziwi to co
    > napisałeś
    > powyżej.

    Mialem na mysli ze dla takiego TomToma, to uzytkownicy sa
    najlepszym zrodlem informacji i na swoim Trafficu to oni jeszcze
    zarobia.
    A za TMC przez UKF to moze im jeszcze kaza zaplacic.

    Wiec co sie dziwic ze moga przyjac strategie "Traffic jest znacznie
    lepszy, oferujemy go za niewielkie pieniadze i kazdy klient
    powinien sobie taka usluge wykupic". A w tym momencie .. TMC nie
    jestesmy zainteresowani.

    > Sam widzisz, że to kluczyki++ są nieporównywalnie odporniejsze na
    > różne wydarzenia niż smartphone.

    No nie wiem, nie wiem, bateryjke w kluczyku pare razy musialem juz
    wymieniac, a telefon utopilem tylko raz :-)
    Trx dziala co prawda bez zasilania.

    > Można zadzwonić z trasy, a jak naprawdę telefon jest bezwględnie
    > potrzebny to kartę kupisz byle gdzie, podobnie z aparatem. A jak
    > masz stosowny telefon w samochodzie (zintegrowany, tylko SIM
    > wsuwasz),
    > to w ogóle nie ma o czym deliberować.

    Ale tam klienci wazni dzwonia. Nie lepiej zeby samochod przypomnial
    "zapomniales telefonu" ? :-)

    J.

  • 85. Data: 2011-05-12 17:53:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:1em4kehtu12v3$.dlg@lepper.institute.com...

    > teraz to w zasadzie powinno być takie coś:
    > http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2011/0
    1/oxygen_dock.jpg
    > (jak nie cierpię gejfonów, to takie zastosowanie jest w zasadzie
    > genialne)

    W zasadzie tak, ale trudno wymagac zeby wszystkie telefony byly
    kompatybilne.

    Dlatego - telefon gdziekolwiek, a lacznosc po BT :-)

    J.

  • 86. Data: 2011-05-12 17:56:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mieć np.
    > google maps, możesz mieć jeden z licznych tzw. komputerów

    Nie jest lekko - jeszcze trzeba pomyslec co z samochodu nalezy
    przeniesc do telefonu.
    Dane z drogomierza zeby nawigowal takze w tunelach ?

    No i juz kompatybilnosc sie utrudnia.

    J.

  • 87. Data: 2011-05-12 19:22:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 May 2011 19:53:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > W zasadzie tak, ale trudno wymagac zeby wszystkie telefony byly
    > kompatybilne.

    i dlatego uważam terminal mode za świetne rozwiązanie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 88. Data: 2011-05-12 19:40:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 May 2011 19:56:44 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie jest lekko - jeszcze trzeba pomyslec co z samochodu nalezy
    > przeniesc do telefonu.
    > Dane z drogomierza zeby nawigowal takze w tunelach ?

    tomtom na gejfonie już sobie z tym radzi używając czujników położenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 89. Data: 2011-05-13 21:04:49
    Od: szeter <s...@p...onet.pl>

    a może coś takiego http://klonowanie.portal-gsm.pl/zastosowanie.htm