eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Date: Tue, 10 May 2011 21:57:28 +0200

    W dniu 2011-05-10 21:23, Waldek Godel pisze:

    > Dla większości klientów używających telefonu jako źródła muzyki i nawigacji
    > będzie to cholernie wygodne.

    No cóż - pozostaje mi zapytać jaki jest odsetek tych osób, które
    telefon traktują jako źródło muzyki i nawigacji w samochodzie.

    > to może być standardem, bo mimo, ze wymyśliła to Nokia, to uzywa otwartych
    > i udokumentowanych standardów.

    No i co z tego? Linux jest cały otwarty i ma udział w rynku na poziomie
    1%. Do tego można go mieć za darmo. Tyle lat i nadal lipa.

    > Oprócz tego nikt nie wciska - trzeba chcieć kupić odpowiednie radio i
    > odpowiedni telefon.

    Wiesz, o ile ja jednak się do lektury przyłożyłem, to nie jest kwestia
    odpowiedniego radia, tylko całego systemu i raczej nikt przy zdrowych
    zmysłach sam tego instalować nie będzie. Zresztą - gdyby było inaczej,
    to czemu te rozmowy z producentami samochodów, car-audio itd.?
    Zresztą jest dla mnie logiczne - jeżeli ma być to opcja kompleksowa do
    samochodu, to samochód musi być pod tym kątem zaprojektowany.

    > I ludzie zagłosują nogami,

    Od dawna głosują.

    > a ty wciąż będziesz się mógł bawić dedykowaną nawigacją,

    O dawna nie służy mi ona do zabawy, tylko do pomocy. Dodatkowo korzysta
    z niej każdy (o ile chce), kto wsiadł za kierownicę.

    > pięcioma róznymi telefonami i ładowarkami do
    > nich oraz pierdyliardem kabli. Każdemu jego porno.

    Przecież to Twój pomysł, więc czemu mi go przypisujesz? Skoro system
    jest taki świetny to dlaczego nagle się okazało, że jak żonka kupi
    telefon jaki jej się podobał (pasował do torebki) to będzie nagle
    musiała go podpinać w bagażniku na pająka, ponieważ nie pasuje do
    dziury w podłokietniku i końcówki tam wyprowadzonej?