eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
  • Data: 2011-05-11 10:44:09
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    >W dniu 2011-05-11 02:33, J.F. pisze:
    > (...)
    > Ciężko powiedzieć - zwróć uwagę np. na rozwiązanie TomTom-a.

    drugi abonament/prepaid - finansowo raczej nie oplacalne.

    > Można mieć jednokierunkową informację TMC (działa zawsze, choć
    > jak zwykle zależy od kraju) i dodatkowo Traffic, który może
    > korzystać z GPRS za pomocą telefonu po BT.

    No wlasnie - mysle ze przyszlosciowo beda bardzoej traffic
    obstawiac - w koncu maja z tego pieniadze, a do TMC byc moze musza
    doplacac :-)

    > Zgubienie kluczyków można najwyżej porównać do zgubienia
    > telefonu,
    > a nie jego możliwości awarii.

    Kluczyk ma teraz nadajnik do alarmu i transceiver do immobilizera.
    Na szczescie ten trx dobrze izolowany, bo strach by bylo kluczyki
    zamoczyc :-)

    > Jak zostanie w domu to nie ma wielkiej szkody,

    No chyba ze daleko jedziesz, albo to hen daleko w hotelu jest :-)

    > ale gorzej jak
    > zapomni się go zabrać z samochodu - co zresztą przydarzyło
    > mi się po raz kolejny dziś.

    To sie wrocisz na parking :-P

    >Jak mam go dodatkowo wkładać
    > w podłokietniki, czy podłączać gdzieś z tyłu na półce to już
    > w ogóle mogę być pewien, że zapominanie będzie się zdarzało
    > dość często.

    Na codzien nie trzeba.

    J.