-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Mon, 17 Aug 2015 06:31:18 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <mqro2m$kug$2@node2.news.atman.pl>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl> <mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
<12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
<mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
<xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
<mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
<mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
<mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<mqfd93$f7f$1@node1.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<mqfjh9$m6j$1@node2.news.atman.pl>
<27ceun8xs5o0.1epeqgrwdq9ko$.dlg@40tude.net>
<mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl> <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
<mqhe4k$ght$1@node2.news.atman.pl> <s...@t...dom.local>
<mqqm97$3c5$3@node1.news.atman.pl> <s...@t...dom.local>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1439785878 21456 83.142.198.226 (17 Aug 2015 04:31:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Aug 2015 04:31:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <s...@t...dom.local>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567286
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-16 22:57, Tomek Kańka wrote:
> Uwaga o F1 była niepotrzebna, bo zaciemniła sens mojej wypowiedzi.
> Twoje "raczej 1 nie przekracza" odebrałm jako przekonanie, że
> *teoretycznie* współczynnik tarcia jest ograniczony z góry wartoscią 1,
> a to nieprawda.
>
> Choć wydaje się, że rzeczywista wartość wynosi ~1.
No ja też w sumie niejasno napisałem - jak przeczytałem drugi raz, to
faktycznie można tak zrozumieć. Ale we wszystkich wykresach jakie
oglądałem dla cywilnych wózków wychodzi max do 1,1 i to na chwilę, dla
specyficznych warunków. Normalnie w okolicach 0,9 max.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.15 16:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800