-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...null>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Wed, 12 Aug 2015 18:52:05 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 30
Message-ID: <mqftjn$om3$1@usenet.news.interia.pl>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
<12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
<mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
<xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
<mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
<mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
<mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<mqfd93$f7f$1@node1.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<mqfjh9$m6j$1@node2.news.atman.pl>
<27ceun8xs5o0.1epeqgrwdq9ko$.dlg@40tude.net>
<mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1439398327 25283 31.11.182.98 (12 Aug 2015 16:52:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Aug 2015 16:52:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.1.0
In-Reply-To: <mqfmj2$pf3$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567087
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-12 16:52, Shrek wrote:
> On 2015-08-12 16:22, J.F. wrote:
>
>>>> Ze 140 jest szansa na 100-110m sie zatrzymac, i to wcale nie jest zbyt
>>>> daleki odstep na autostradzie.
>>>> Niecale 3s, gdy zaleca sie minimum 2 ...
>>>
>>> Nie ma szansy - nie gdy jest to z zaskoczenia.
>>
>> 39m na zauwazenie i zostaje 70m na hamowanie. Jak zareagujesz w 0.8s,
>> to nawet 78m. Powinno sie udac, a w gdyby nie - to juz tylko lekka
>> stluczka.
>
> Chyba również ty podawałeś.
>
> http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.ht
ml
>
> Wpisz sobie realne wartości czyli opóźnienie 7,5 prędkość 140, odległość
> 100 i po pół sekundy (a niech będzie) na reakcję oraz zadziałanie układu
> hamulcowego. Prędkość uderzenia - 88. to nie będzie lekka stłuczka.
> Będzie z grubsza dokładnie to co na filmie. A przecież jak zauważyłeś i
> tak odstęp prawi o połowę większy od zalecanego...
Realnie powinnismy wpisywac 9. Czyli normalny suchy letni dzionek. A dla
lepszych hamulcow to i 10-11 nie bedzie za duzo. Jak mamy wpisac cos
mniej niz 9 to trzeba wpierw mocno rozwazyc redukcje predkosci.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.15 18:56 mk4
- 12.08.15 19:00 Budzik
- 12.08.15 19:00 Budzik
- 12.08.15 21:16 Myjk
- 12.08.15 21:46 Myjk
- 12.08.15 22:02 mk4
- 12.08.15 22:28 Myjk
- 12.08.15 23:49 mk4
- 13.08.15 08:40 Shrek
- 13.08.15 08:43 Shrek
- 13.08.15 17:48 Tomek Kańka
- 13.08.15 19:39 mk4
- 14.08.15 01:03 J.F.
- 14.08.15 02:08 Tomasz Pyra
- 14.08.15 02:46 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi