    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Sun, 09 Aug 2015 15:47:21 +0200

    On 2015-08-09 14:58, Liwiusz wrote:

    > https://youtu.be/caoIsxQoqfU?t=5m
    >
    > od 5:00
    >
    > spojler - gość jedzie za tirem, nagle tir zjeżdża momentalnie na pas pod
    > prąd, a na dotychczasowym pasie, po którym jechał tir ujawnia się
    > stojący samochód - gość wali w niego.

    Dobre pytanie - choć trochę mało danych o okolicznościach - skąd tamten
    się wziął - stał tak sobie wcześniej? Trójkąt był? Miał światła włączone
    - coś tam widać, ale czy to nie odblaski, bo awaryjnych chyba nie? Zdaje
    się, że tylnego zderzaka nie ma, więc może się dopiero tam teleportował
    z pasa naprzeciwko po jakimś piruecie i to on jest sprawcą, albo wręcz
    głownego zawodnika wcale na filmie nie ma.

    A tak jak widać, to bym obstawiał winę stojącego, choć mam głebokie
    przekonanie, że to decydujące znaczenia miałoby coś, czego na filmie nie
    ma;)

    BTW - sam mało co się tak nie władowałem - mokro, pada więc pomyslałem
    sobie, że posnuję się prawym pasem za tirem zamiast szarżować. I tak
    sobie jadę aż tu tir zrobił jedno migniecie lewym kierunkiem odbił i...
    moim oczom ukazała się stojąca karetka na bombach. Dobrze, że koleś na
    lewym miał chyba lepszy widok i więcej wyobraźni ode mnie, bo zrobił mi
    miejsce (w sumie jakbym miał kogoś na lewym, to też bym na lewy uciekał,
    bo zrobiłem to zupełnie odruchowo)... Wina byłaby zapewne moja, ale od
    zawodowych też można by się trochę wiecej wyobraźni spodziewać:(

    Shrek.