    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto się zakopał?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 10:36:29 +0100

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:m4a7r6f60qcl.dlg@rower.power.pl...

    > Wczoraj stwierdziłem że przy jeździe na wprost nie ma wielkiej różnicy
    > letnie/zimowe.

    A ja mialem okazje przekonać sie na wlasnej skórze jak bardzo zależy jazda w
    dowolnym kierunku od jakości opon.
    Ja mam stare 90 konne FWD, moja kobita ma podobne 75 konne FWD. U siebie mam
    w tej chwili nowe, nie jakies super specjalne oppny zimowe. Kobita ma swoje
    trzeci sezon, choć bieżnik wygląda naprawde b. dobrze. Z resztą robi
    niewiele kilometrów.

    Zawiozłem swoje wozidło do mechaniora i wracałem jej samochodem.
    Oba na zimówkach, ale dzieli je 3 lata użytkowania. Stwierdzam, ze choć
    samochód jechał, nie miał większych problemów z ruszaniem, hamowaniem, czy
    skręcaniem, to różnica między jednym a drugim samochodem jest kolosalna i
    dopier przesiadając sie z jednego w drugi samochów dało sie zauważyć, ze
    jednak *są* różnice, ktorych zwykle sie nie zauważa.

    Jesli ktoś twierdzi, ze nie ma róznicy, to nie znaczy nic innego, jak to, ze
    nie miał okazji dokonać bezposredniego porównania. A ja nie mówie o jakiejs
    przepaści w oponach letnie/zimowe czy mega zużyte/nowe tylko nowa/dobra
    używana. Skoro jest ona wyraźnie zauważalna ... to co dopiero kiedy opony
    różnią sie znacznie.

    Nikt mi już nie powie, ze on nie widzi różnicy, bo albo kłamie, albo jest
    ignorantem (ew. nigdy nie jechał samochodem)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl