  • Data: 2010-12-15 19:05:06
    Temat: Re: Kto się zakopał?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 10:06:28 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Pod warunkiem oczywiście, że nie przyspieszasz i nie hamujesz, ani nie
    > zmieniasz pasa. Wtedy to tak ;)

    Owszem, ale to nieistotny szczegół.

    > Za to jak ci przyjdzie podjechać pod najmniejsze wzniesienie, czy
    > zaparkować na chodniku, to staniesz i już nie ruszysz. I wtedy wszyscy
    > będą stali, jak ty ;)

    Dobrze wiedzieć, dzięki za informację. Szczególnie w kontekście
    wczorajszego parkowania częściowo na zupełnie zaśnieżonym chodniku.

    BTW przypominam że chodnik jak nazwa wskazuje do chodzenia służy, nie do
    parkowania. Ja parkuję raczej na parkingach, ale może ja dziwny jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138