  • 1. Data: 2011-02-25 11:24:18
    Temat: Kto przepisuje zniżki OC na AC?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Rok temu PZU, ale teraz kolega mi mówił, że w styczniu już nie chcieli.
    Ktoś jeszcze? Mam 60% z OC, pojawiła się potrzeba AC, ale te stawki są
    horrendalne bez zniżek (z nimi zresztą też, ale przynajmniej do
    przełknięcia).
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2011-02-25 13:15:20
    Temat: Re: Kto przepisuje zniżki OC na AC?
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    .
> [...]
    > Ktoś jeszcze? Mam 60% z OC, pojawiła się potrzeba AC, ale te stawki są
    > horrendalne bez zniżek (z nimi zresztą też, ale przynajmniej do

    Poszukaj towarzystwa, które sprzeda Ci pakiet AC + OC za 3-4% wartości
    pojazdu. W zeszłym roku robiła tak Compensa, jakiś czas temu Hestia (teraz
    chca drożej, ok 7-8%). Dawno dawno temu PZU. Ostatnio (tez w zeszłym roku)
    PZMot. Po przeliczeniu i postudiowaniu OWU warto rozwazyć zmianę
    ubezpieczyciela.

    MW

  • 3. Data: 2011-02-25 17:38:50
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]
    > Ktoś jeszcze? Mam 60% z OC, pojawiła się potrzeba AC, ale te stawki są
    > horrendalne bez zniżek (z nimi zresztą też, ale przynajmniej do

    AXA Direct (możesz wykonać kalkulację w necie)

    Jak chcesz mogę ci na priv podać numer mojej polisy to dostaniesz dodatkowe
    kilkadziesiąt PLN zniżki (taka promocja)

    Do tego chyba gratis podstawowy zakres Assistance.

    Ja nie znalazłem korzystniejszej oferty.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2011-02-25 20:31:50
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

> [...]
    > Ktoś jeszcze? Mam 60% z OC, pojawiła się potrzeba AC, ale te stawki są
    > horrendalne bez zniżek (z nimi zresztą też, ale przynajmniej do

    MTU - w promocji "Zniżka za zniżkę" przeniosą jeśli na OC masz minimum -30%
    zniżki. Warunek jest taki, że przez ostatnie 2 lata nie miałeś nigdzie AC +
    to że zawierasz razem z OC, albo masz już wcześniej u nich zawarte OC.
    Kalkulacja do wykonania na stronie www.mtu.pl

    pozdrawiam
    raB

  • 5. Data: 2011-03-19 23:18:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Alianz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-03-21 12:43:17
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 11:24, Samotnik pisze:
> [...]
    > Ktoś jeszcze? Mam 60% z OC, pojawiła się potrzeba AC, ale te stawki są
    > horrendalne bez zniżek (z nimi zresztą też, ale przynajmniej do

    Liberty Direct. Uwzględniają nawet przerwę do 3 lat w ubezpieczeniu.
    Do tego teraz do końca marca jest promocja na "polecanie" czyli podanie
    nr czyjejś polisy i można dodatkowo oszczędzić w przypadku AC+OC 100
    zł, w przypadku samego OC - 50 zł. Do tego 5% za płatność kartą
    kredytową czyli wychodzi naprawdę sensownie. W razie czego napisz na
    priv to mogę Ci podesłać swój nr polisy. Ja sprawdzałem w kilkunastu i
    LB wyszło najtaniej.

    --
    MZ

  • 7. Data: 2011-03-21 12:56:12
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 17:38, Scyzoryk pisze:

> [...]
    > kilkadziesiąt PLN zniżki (taka promocja)
    >
    > Do tego chyba gratis podstawowy zakres Assistance.
    >
    > Ja nie znalazłem korzystniejszej oferty.

    To ja może pokażę moją wycenę którą mi zrobił kalkulator AXy.

    "W cenie Pakietu uwzględniono:
    Zniżkę za bezszkodowość OC
    Zniżka 60%
    Dodatkowa zniżka od AXA DIRECT -31%"
    i teraz ...tadaaaaaa

    Wysokość składki do zapłaty: 6046 zł

    Rzeczywiście, ciężko znaleźć tak "korzystną" ofertę. Samochód wartości
    18k, wariant OC+AC bez udziału własnego+NW kierowcy i pasażerów na
    50k+ubezpieczenie od kradzieży (osobna pozycja, drobne 675zł ) +
    ubezpieczenie AC w Europie (osobna pozycja, 183 zł). Dla porównania to
    samo w LD + ubezpieczenie szyb wyszło mi po zniżce marketingowej +
    zniżce za płatność kartą ... 1140 zł. Jedyna różnica to NNW dla kierowcy
    i pasażerów na 20k a nie 50k, no ale bez przesady.

    --
    MZ