  • 1. Data: 2011-02-25 13:09:56
    Temat: spec od 4x4 w okolicach Strzelce Op
    Od: "Nusia" <a...@o...pl>

    Poszukuję kogoś, kto zna się na 4x4 (Pajero)
    i pomoże w zakupie/oględzinach/diagnostyce auta.

    jest ktoś godny polecenia?
    a może jakiś zakład naprawczy? :) google nie zna satysfakcjonującej
    odpowiedzi.

    będę wdzięczna

    N.

  • 2. Data: 2011-02-25 13:28:51
    Temat: Re: spec od 4x4 w okolicach Strzelce Op
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > jest ktoś godny polecenia?
    > a może jakiś zakład naprawczy? :) google nie zna satysfakcjonującej
    > odpowiedzi.

    poszukaj na www.rajdy4x4.pl
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2011-02-25 13:48:18
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Nusia <a...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukuję kogoś, kto zna się na 4x4 (Pajero)
    > i pomoże w zakupie/oględzinach/diagnostyce auta.

    Jeżeli okolica Gliwic to okolica Strzelec, to polecam Szombara - warsztat
    samochodowy Trachy k. Gliwic (w stronę Kędzierzyna) 032 238 76 86
    Robie tam osobowke od jakiegos czasu.
    Warsztat nie wygląda, ale sa naprawdę dobrzy, a dziesiatki widzianych tam 4x4
    nie moga sie mylic :)
    Ale z konkretna robota naszykuj sie na dlugi termin.

    Radarro
    V4 + R6 SGL

  • 4. Data: 2011-02-25 14:59:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 13:28:51 +0100, GR napisał(a):

    > poszukaj na www.rajdy4x4.pl

    Wysylac kobiete na forum rajdy4x4.pl? :) Straszne!

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2011-02-25 15:05:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 12:48:18 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

    > Jeżeli okolica Gliwic to okolica Strzelec, to polecam Szombara - warsztat
    > samochodowy Trachy k. Gliwic

    Dolaczam sie - jest to mechanik ogolnie bardzo polecany przez posiadaczy
    4x4.

    --
    Maciek

  • 6. Data: 2011-02-25 15:28:13
    Od: "Nusia" <a...@o...pl>

    > Jeżeli okolica Gliwic to okolica Strzelec,

    daleko :(
    wątpię czy właściciel auta pozwoli na taką podróż przed jego zakupem.
    Chodzi o kogoś, kto mógłby podjechać i powiedzieć co jest warte
    albo zakład bliżej Strzelec Op.
    ktoś musi gdzieś tam mieszkać...

    N.

  • 7. Data: 2011-02-25 16:37:28
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

> [...]
    > wątpię czy właściciel auta pozwoli na taką podróż przed jego zakupem.
    > Chodzi o kogoś, kto mógłby podjechać i powiedzieć co jest warte

    No to jeszcze raz....www.rajdy4x4.pl.......Zapytaj tam, bo jeśli kupisz
    "strychninę" to pakiet startowy przypłacisz zawałem....a jeśli właściciel
    samochodu się nie zgodzi na oględziny to niech spada...po za tym ile jest km
    ze Strzelec do Gliwic...30-40-50...? Koszt żaden w porównaniu do
    późniejszych wydatków jeśli coś będzie nie tak......