  • Data: 2016-08-23 12:03:57
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan slawek napisał:

    > Czy nie powinieneś więcej udzielać się na grupie pl.misc.polonistyka

    Ta grupa wprawdzie nazywa się nieco inaczej, ale tak, w swoim czasie
    sporo tam pisałem. A także czytałem -- co niemniej ważne. Teraz jednak
    ruch tam prawie zerowy. Widać wszyscy wszystko wiedzą. A przynakniej
    tak im się wydaje.

    > Ogarniasz w ogóle że ta grupa jest jakoś tak związana z elektroniką,
    > lutowaniem, może nawet prądem trojfazowym i mikrokontrolerami?

    Żeby można było o prądzie trójfazowym, to trzeba mieć narzędzie -- czyli
    język. Bez jego opanowania dyskusje są niemożliwe, mamy wtedy tylko
    karykaturę dyskusji. Dobrym zwyczajem jest, gdy się czegoś nie zrozumiało,
    to dopytać. Przypisywanie na siłę czyimś słowom swojej własnej pokrętniej
    interpretacji zwasze wiedzie na manowce -- dowodzi tylko braku zdoności
    pojmowania istoty rzeczy u takiego polemisty.

    Jarek

    --
    Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty
    tak, by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.