    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 16 Aug 2016 20:07:15 +0200

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 19:24:22 +0200, HF5BS napisał(a):
    > Nie inaczej... chyba, że chodziło o napełnienie kieszeni tego i owego, a
    > załoga wy%^$^ na bruk, co tam, ałtsorsyng się weźmie.

    > Jaja kobyły potwierdzam - to nie była nisza. Były zakusy na wzięcie przez
    > telekom niemiecki. Ale coś za bardzo nakumkało i udka komuś zasmakowały,
    > znaczy się, wiadomo kto wziął, najpierw za jeden znaczek, potem za drugi.

    Kto wzial to ja nie wiem, ale FT sporo zaplacilo do panstwowej kasy.

    Wczesniej jak pamietasz bylo ograniczenie zakupowe - TP moglo kupowac
    tylko od tych, co mieli fabryki w Polsce. No i 4 firmy sie zdecydowaly
    - Siemens, Alcatel.

    > Ja jestem biedny - i co z tego mam?

    Rente ? Emeryture dla rodzicow ?

    > Ręka rękę, kruk krukowi, kurwa kurwie...

    No, to akurat normalne postepowanie. Ale sprowadza sie do podatku :-)

    > Firmom może nie, ale gdyby się tak przyjrzeć, kto wziął prowizję, to myślę,
    > że było by z czego się dziwić.

    Jesli FT sumarycznie zaplacila wiecej niz dostala - to pogratulowac mu
    i podziekowac :-)

    J.