eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...v.pl>
    <57afb645$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57afb7db$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <18ochp523i4nh$.1scl0w7e9vu3t$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...v.pl>
    Date: Mon, 15 Aug 2016 15:43:04 +0200
    Message-ID: <1ei8el425oydx$.1ubec3tel9pad.dlg@40tude.net>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471268571 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 82.143.187.50:57374
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704113
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 14:55:01 +0200, slawek napisał(a):
    > On Mon, 15 Aug 2016 13:28:13 +0200, "J.F."
    >> Wystarczy chocby inny priorytet pakietow, czy inny czas usuniecia
    >> awarii w umowie.
    >
    > Ale AFAIK nic takiego w umowie nie ma. Nikt nie potrafi wskazać CZYM

    Nie mowie nie, co innego klientowi naobiecywac, a co innego w umowie
    zapisac :-)

    Choc jakby tak zapisali, ze "przy przerwie trwajacej dluzej niz 2h
    klient ma prawo do rekompensaty za caly dzien", to by IMO duzo nie
    stracili :-)

    > SIĘ RÓŻNIĄ oferty dla klienta biznesowego i nie-biznesowego.

    Podaj link do tych ofert, bo Orange ma ich tyle, ze sie mozna pogubic
    :-)

    > A co
    > szczególnie ciekawe... biznesowy się tnie i przerywa, choć (co prawda
    > w innej lokalizacji) nie-biznesowy działa bardzo przyzwoicie. No i
    > router: dla biznesu jest "lepszy", bo nie ma w nim nawet podstawowych
    > możliwości, takich jak logi, wykaz podłączonych urządzeń, blokada
    > portów itp. itd.

    A to taka chyba ogolna tendencja - dajemy router, ale on jest nasz,
    klient nic nie moze :-)

    > Nota bene: niektóre testy podają że jest 80Mb/s, choć samo Orange
    > twierdzi że jest 10Mb/s maksymalnie 1Mb/s minimalnie.

    Jak to w internecie - praktycznie nie da ustalic jakiejs "predkosci".
    Tylko predkosc lacza do klienta.

    > Jednak tnie
    > się, zacina i zrywa, więc ostatecznie jest bardzo nieciekawie.

    Ale to jest cos nie tak, i to trzeba reklamowac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: