eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...v.pl>
    <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nonjtl$c3b$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Sun, 14 Aug 2016 00:39:36 +0200
    Message-ID: <14hr878o9v25j$.196y3oow76axk$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471127968 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15195 82.143.187.50:53130
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704025
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 13 Aug 2016 20:39:13 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan slawek napisał:
    >> I słusznie. Ale poziom obsługi, z jakim ostatnio się spotkałem,
    >> zaczyna przypominać mi ten z lat 70-tych. Wydawało mi się, że
    >> jak ktoś ma biznes to powinien być obsługiwany może i drożej,
    >> ale jednak na pewnym poziomie.
    >
    > Jeśli ktoś ma biznes?! W XXI wieku, przynajmniej w moim kręgu
    > kulturowym, jako oczywiste przyjmuje się, że wszyscy klienci
    > nają być obsługiwani "na pewnym poziomie". Na najwyższym,
    > jakiemu może podołać dostawca usług.
    >
    >> Byłem w błędzie.
    >
    > Tak, i wielu ludzi wciąż w nim tkwi. W latach siedemdziesiątych
    > ubiegłego wieku dość powszechne było przekonanie, że wysoki
    > poziom obsługi należy się tylko wybranym. A zwykły klient musi
    > się najpierw wkupić w łaski.

    Cos w tym jest ... ale czy sie skonczylo ?
    Nadal sa luksusowe hotele, biznes klasa w salotach itp.

    Na Discowery byl kiedy program o drogich samochodach.
    No i mowi jeden z wlascicieli ... a z tego co mowi, to wynika, ze
    zaleta drogiego samochodu jest to, ze on jest drogi.
    Podjezdzasz gdzies, i od razu cie lepiej traktuja ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: