eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-14 00:39:36
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 13 Aug 2016 20:39:13 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan slawek napisał:
    >> I słusznie. Ale poziom obsługi, z jakim ostatnio się spotkałem,
    >> zaczyna przypominać mi ten z lat 70-tych. Wydawało mi się, że
    >> jak ktoś ma biznes to powinien być obsługiwany może i drożej,
    >> ale jednak na pewnym poziomie.
    >
    > Jeśli ktoś ma biznes?! W XXI wieku, przynajmniej w moim kręgu
    > kulturowym, jako oczywiste przyjmuje się, że wszyscy klienci
    > nają być obsługiwani "na pewnym poziomie". Na najwyższym,
    > jakiemu może podołać dostawca usług.
    >
    >> Byłem w błędzie.
    >
    > Tak, i wielu ludzi wciąż w nim tkwi. W latach siedemdziesiątych
    > ubiegłego wieku dość powszechne było przekonanie, że wysoki
    > poziom obsługi należy się tylko wybranym. A zwykły klient musi
    > się najpierw wkupić w łaski.

    Cos w tym jest ... ale czy sie skonczylo ?
    Nadal sa luksusowe hotele, biznes klasa w salotach itp.

    Na Discowery byl kiedy program o drogich samochodach.
    No i mowi jeden z wlascicieli ... a z tego co mowi, to wynika, ze
    zaleta drogiego samochodu jest to, ze on jest drogi.
    Podjezdzasz gdzies, i od razu cie lepiej traktuja ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: