  • Data: 2017-08-03 21:41:17
    Temat: Re: Kto pierwszy B czy D?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj __Maciek, 03 sie 2017 w
    news:8es6oc54bf1nkpap4la803l8tcc74jpfi0@4ax.com napisałeś/aś:

    > Nie, ty sobie wymyśliłeś coś innego. A w dodatku kaszanisz pliterki.

    > No i? To jest instrukcja dla policjanta, jak ma zastępować sterownik
    > sygnalizacji świetlnej.
    >

    > "3.4. Otwarcia wjazdów lub wejść na skrzyżowanie można dokonać
    > również w cyklu niesymetrycznym, jeżeli wynika to z sytuacji
    > ruchowej, a w szczególności gdy piesi nie zdążyli opuścić jezdni."
    >

    > - wtedy mamy odpowiednik sygnalizacji z oddzielnymi fazami dla
    > różnych kierunków. Oczywiście jeżeli policjant otworzy ruch tylko na
    > wjeździe gdzie jest pojazd D, a tam gdzie jest B nadal podaje sygał
> [...]
    No i co, może być w cyklu niesymetrycznym. Policjant steruje ruchem jak
    uważa za stosowne. A ty twierdzisz, że robi tylko za sygnalizator
    świetlny i dalej jeździjcie wg znaków. Przejrzałem to i nigdzie nie widzę
    nic o udziale znaków pionowych podczas kierowania ruchem przez
    policjanta. Znajduje tylko informacje, że w takim przypadku znaki ani
    światła nie obowiązują.
    W zasadzie to jest ta sama dyskusja o pierwszeństwie, co wcześniej tylko
    przeniesiona na wyższą warstwę. Ja w obu przypadkach optuję za D.