  • Data: 2017-08-04 10:02:54
    Temat: Re: Kto pierwszy B czy D?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-03 o 20:40, __Maciek pisze:

    > Następny...

    > Skąd ci się to wzięło?
    >
    > Zielone oznacza pozwolenie na jazdę. Nie unieważnia znaków i nie mówi
    > nic o pierwszeństwie (ok mówi tylko tyle że ma się pierwszeństwo nad
    > tymi co mają zieloną strzałkę).
    >
    > Szkoda gadać, nie wiedziałem że z polskimi kierowcami jest aż tak
    > źle...

    To raczej z Tobą zle, 30 lat temu się uczyłem prawa jazdy i nic się w
    tej materi nie zmieniło, światła są ponad znakami, tak samo jak
    policjant czy inny kierujący ruchem,
    a dla takich jak Ty co się im wydawało że mają pierwszeństwo jest taka
    specjalna alejka na cmentarzu, jak tak dalej będziesz po swojemu
    interpretował kodeks to tam wylądujesz..

    --
    Pozdr
    Janusz