  • 21. Data: 2010-06-07 22:09:38
    Temat: Re: Kto odpowiada za szkody?(właściciel czy kierujący)
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Na jakie znowu "konto"? Jak tamten goĹ&#65533;&#65533;kogoĹ&#65533;przejedzie, to
    pĂłjdzie za
    > to siedzieÄ&#65533;nie on, tylko wĹ&#65533;Ĺ&#65533;iciel? LitoĹ&#65533;i...
    >
    > --
    > http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

    Jest taki slogan na tego typu[nietypowe]przypadki[wypadki].
    Usłyszałem kiedyś w TV jak na przejezdzający samochód spadło drzewo[wichura czy
    cuś podobnego]
    Cytuję wypowiedz pana policjanta:Takie przypadki zdarzają sie bardzo rzadko,lecz
    kierowca obowiązany jest przewidzieć i takie przypadki-panować nad pojazdem w
    każdych warunkach.
    Dodam od siebie:przewidzieć uderzenie meteorytu..
    pozdro.jack

  • 22. Data: 2010-06-07 22:12:07
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > każdych warunkach.
    > Dodam od siebie:przewidzieć uderzenie meteorytu..

    Sory zle wkleiłem.

  • 23. Data: 2010-06-07 22:27:16
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości news:hujfdm$ct4$1@news.onet.pl...

    > Z AC Ci się pomyliło.
    > Z OC wypłata będzie, ale później ściągną od winnego.
    Odwrotnie. Przy braku AC nikt się poszkodowanym nie przejmie.
    Przy braku OC wypłata będzie z UFG. Tu też TU może odmówić
    wtedy OC nie ruszą, a UFG wystawi regres na właściciela.

  • 24. Data: 2010-06-07 22:39:42
    Temat: Re: Kto odpowiada za szkody?(w?a?ciciel czy kieruj?cy)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-07, jack <j...@v...pl> wrote:

    > Cytuję wypowiedz pana policjanta:Takie przypadki zdarzają sie bardzo rzadko,lecz
    > kierowca obowiązany jest przewidzieć i takie przypadki-panować nad pojazdem w
    > każdych warunkach.

    Policjant był niedouczony.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2010-06-07 22:58:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerry wrote:

    > Odwrotnie. Przy braku AC nikt się poszkodowanym nie przejmie. Przy braku
    > OC wypłata będzie z UFG. Tu też TU może odmówić wtedy OC nie ruszą, a
    > UFG wystawi regres na właściciela.

    Na jakiej konkretnie podstawie właściciel miałby płacić za szkodę
    wyrządzoną przez kogoś innego?

  • 26. Data: 2010-06-07 23:45:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z OC wypłata będzie, ale później ściągną od winnego.
    >Odwrotnie. Przy braku AC nikt się poszkodowanym nie przejmie.

    Nic nie odwrotnie, po prostu gadasz kompletnie nie na temat.
    Co ma UFG do auta z opłaconą polisą OC?

  • 27. Data: 2010-06-08 00:03:00
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    > Nic nie odwrotnie, po prostu gadasz kompletnie nie na temat.
    > Co ma UFG do auta z opłaconą polisą OC?

    Upierdliwy jesteś ponad miarę. Na niusach mało kto gada od rzeczy i nikomu to
    nie przeszkadza. A ty znalazłeś sobie ofiarę i się nad nią znęcasz.

  • 28. Data: 2010-06-08 00:32:14
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > każdych warunkach.
    > Dodam od siebie:przewidzieć uderzenie meteorytu..

    Po co Ci przewidywać. Meteoryt na OC i przegląd. Policja wysyła notatkę do jego
    ubezpieczyciela i po sprawie. A jak meteoryt nie ma przeglądu to się użerasz w
    sądzie z jego właścicielem. Z drzewami gorzej. Mają właścicieli.

  • 29. Data: 2010-06-08 08:18:56
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    jerry pisze:
    > Odwrotnie. Przy braku AC nikt się poszkodowanym nie przejmie.
    > Przy braku OC wypłata będzie z UFG. Tu też TU może odmówić
    > wtedy OC nie ruszą, a UFG wystawi regres na właściciela.

    Po co ludzi wprowadzasz w błąd? Sprawca zdarzenia poruszał się
    samochodem z ważnym ubezpieczeniem OC, więc poszkodowany bez
    problemu otrzymuje odszkodowanie z tego tytułu i UFG nie ma nic
    do tego. Co zrobi ubezpieczalnia ze sprawcą i ewentualnym
    regresem z racji niedotrzymania warunków polisy OC, to już problem
    sprawcy i ubezpieczalni, a nie poszkodowanego.

  • 30. Data: 2010-06-08 09:23:27
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości
> [...]
    > regresem z racji niedotrzymania warunków polisy OC, to już problem
    > sprawcy i ubezpieczalni, a nie poszkodowanego.

    Fakt, UFG odpowiada tylko w przypadku braku OC.
    Ale jak w takim razie rozumieć poniższy zapis:
    "z odpowiedzialności Ubezpieczyciela wyłączone są szkody oraz inne skutki zdarzeń:
    powstałe w czasie ruchu pojazdu, ktory nie był dopuszczony do ruchu lub nie posiadał
    ważnego wymaganego przepisami prawa badania technicznego"

    Co prawda nie jest całkowicie zgodny z ustawą o ubezpieczeniach, ale jak najbardziej
    z KC
    TU wypłaci odszkodowanie, ale na pewno zażąda spłaty w pełnej wysokości.