  • 1. Data: 2010-06-07 22:01:50
    Temat: kierunki Fastra
    Od: RhPlus <p...@g...com>

    Pacjent: astra f 1997 1,7TD

    Kierunkowskazy i awaryjne działają wtedy i tylko wtedy, gdy jest
    odpalony silnik.
    Przy włączonym zapłonie i po uruchomieniu j.w lampka świeci ciągle (nie
    miga, nie tyka) a światełka nie palą sie.

    Od czasu do czasu pali bezpiecznik podczas jazdy (raz na kilka miesięcy)
    - bez względu na warunki atmosferczne.

    Wiem że wizyta u elektryka mnie nie minie ale już zacząłem walke
    (czyszczenie styków, udrażnianie odpływów wody) i mam jeszcze troche
    siły i czasu. Może ktoś coś poradzi.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2010-06-07 22:43:40
    Temat: Re: kierunki Fastra
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 07.06.2010 22:01, RhPlus pisze:
    > Kierunkowskazy i awaryjne działają wtedy i tylko wtedy, gdy jest
    > odpalony silnik.
    > Przy włączonym zapłonie i po uruchomieniu j.w lampka świeci ciągle (nie
    > miga, nie tyka) a światełka nie palą sie.

    Pewnie przekaźnik Ci się "skleja"... Wymień. :)

    S.