  • 21. Data: 2013-08-05 10:41:31
    Temat: Re: Kto oceni jakość filmu z rejestratora?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-05, WW <w...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Czas trwania: 3 min
    > Przepływność bitów: 18,5 Mb/s
    > Szerokość: 1920 pikseli
    > Wysokość: 1080 pikseli
    > Proporcje obrazu: 16:9
    > Szybkość wyświetlania klatek: 24,000 kl/s
    > ColorSpace: YUV
    > ChromaSubsamping: 4:2:0
    > BitDepth/String: 8 bitów
    > bity(piksele*ramki): 0,371
    > Rozmiar strumienia: 402 MB (95%)
    >
    > Audio nie opisuje bo w ogóle nie działa.
    >
    > Te parametry mi nic nie mówią, ale będę wdzięczny za ich interpretacje.
    > Chce oddać towar jako niezgodny z umową.

    No to MJPEG pakowany w AVI - parametry raczej OK jak dla HD. Ale mi to
    i tak wyglada na rozkrecona ostrosc na soczewce.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-08-05 10:47:25
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-05 10:41, AZ pisze:

    > No to MJPEG pakowany w AVI - parametry raczej OK jak dla HD. Ale mi to
    > i tak wyglada na rozkrecona ostrosc na soczewce.

    A to miał być FULL HD :-(
    I obyś miał racje, bo sam rejestrator to mi się podoba a jak byś miał
    racje, to wystarczy wymiana egzemplarza. Mam też bardziej mierzalny
    powód do wymiany, nie działa mikrofon.
    Dzięki

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 23. Data: 2013-08-05 10:51:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-05, WW <w...@v...pl> wrote:

    > A to miał być FULL HD :-(
    > I obyś miał racje, bo sam rejestrator to mi się podoba a jak byś miał
    > racje, to wystarczy wymiana egzemplarza. Mam też bardziej mierzalny
    > powód do wymiany, nie działa mikrofon.

    A nie da sie krecic w niej obiektywem? Nagraj sobie kawalek w domu
    powiedzmy przedmiot zaczynajac od paru centymetrow od kamery i stopniowo
    oddalajac i zobacz gdzie jest ostrosc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-08-05 11:04:47
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-05 10:51, AZ pisze:

    > A nie da sie krecic w niej obiektywem?

    Nie

    > Nagraj sobie kawalek w domu
    > powiedzmy przedmiot zaczynajac od paru centymetrow od kamery i stopniowo
    > oddalajac i zobacz gdzie jest ostrosc.

    Na razie złoże reklamacje. I tak należy się za nie działający mikrofon.
    Z uwagi na producenta i czas na reklamacje, najpewniej sprzedawca
    wymieni mi na inny egzemplarz. Może będzie lepszy.

  • 25. Data: 2013-08-05 15:58:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Miroo pisze tak:

    > Ty nie patrz na bitrate, bo przy mjpg będzie dużo wyższy niż przy
    > dajmy na to DivX, a jakość może być dużo niższa. Bitrate zależy od
    > stopnia kompresji. Nie ma sensu porównywać bitrate filmów
    > skompresowanych różnymi algorytmami.

    Tak, ale dlaczego mamy się wypowiadać o jakości nagrania na podstawie
    filmiku z you tube które wygląda jak zaduszone na maksa rmvb z
    początków piractwa.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 26. Data: 2013-08-05 16:22:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-05, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Tak, ale dlaczego mamy się wypowiadać o jakości nagrania na podstawie
    > filmiku z you tube które wygląda jak zaduszone na maksa rmvb z
    > początków piractwa.

    Nie wyglada chociazby dlatego, ze nie widac tego po napisie z czasem.
    Wiec nie kompresja/format tu szwankuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2013-08-05 16:32:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** AZ pisze tak:

    > Nie wyglada chociazby dlatego, ze nie widac tego po napisie z czasem.
    > Wiec nie kompresja/format tu szwankuje.

    tak, aż liście na drzewach zewają się w jedną plamę :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 28. Data: 2013-08-05 17:12:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-05 15:58, PiteR pisze:

    > Tak, ale dlaczego mamy się wypowiadać o jakości nagrania na podstawie
    > filmiku z you tube które wygląda jak zaduszone na maksa rmvb z
    > początków piractwa.

    Tak jak bo zgrałem z kamery, tak wstawiłem ja YouTouba.
    Nic przy nim nie grzebałem, bo nie umiem. :-P

  • 29. Data: 2013-08-05 18:37:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    _Michał wrote:

    > Rozmywają, i to bardzo fotkę, kamery też.
    > Porównaj sobie kamerę 5mpix do 3x ccd/cmos 2mpix.

    a potem porównaj sobie optykę jaka masz zwykle w kamerze 1 CCD a 3 CCD
    zwykle jest wyższej jakości.

    ja oczywiście nie twierdzę że kamery 3 x ccd nie dają lepszego obrazu ale
    bez przesady przy optyce jaką mają rejestratory samochodowe (czytaj
    gównianej) matryca 2Mpx daje wystarczający obraz.

  • 30. Data: 2013-08-05 21:40:28
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ale co tu oceniać?
    > Obejrzyj sobie filmiki z MioVue 358 czy też Prestigio RoadRunner 500/510
    > gdzie masz matrycę 5Mpix i procesor Ambarella

    W mojej starej kamerze jest taki procesor. JAk na tamte lata dawała
    obraz rewelacyjny, ale w nocy i tak jest ślepa. Co możesz powiedzieć o
    procesorze ambarelli? Czemu jest lepszy od chińskich "czipów"?

    ToMasz

    PS
    Polećcie mnie i pytającemu kamerę, która potrafi w dzień nagrać
    przyzwolity obraz, a w nocy, widzi cokolwiek poza reflektorami z naprzeciwka