  • Data: 2013-08-06 13:09:42
    Temat: Re: Kto oceni jakość filmu z rejestratora?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 6 Aug 2013 12:39:34 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Czemu tak trąbisz na tego biedaka?

    LOL, biedaka. :D Nieboraka chyba.

    Ten "biedak" w godzinach szczytu, z tablicami W(OT) zjeżdżający na (OT)WOCK
    od centrum Warszawy nie był żadnym "biedakiem", tylko niecierpliwym
    cwaniakiem któremu nie chciało się czekać w korku do skrętu w kierunku
    swojego domu -- który to skręt (między innymi przez takich jak on) ciągnie
    się czasem przez kilometr, a czasem i więcej.

    > Co on ma zrobić? Podskoczyć?

    Pojechać dalej. Proste.

    > Tobie się nigdy nie zdarzyło za późno połapać,
    > że jesteś na niewłaściwym pasie?

    Zdarzyło się. Ale nie oznaczało to, że mam blokować innych. W takiej
    sytuacji, jak się bez blokowania nie uda naprawić błędu, jadę dalej. W
    końcu wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, a te alternatywne czasem szybciej
    niż najkrótsze. Taki hint na przyszłość dla "ciamajd". :P

    --
    Pozdor Myjk