  • Data: 2010-09-25 13:46:36
    Temat: Re: Kto może pomóc w zakupie auta ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:i7hloe$48g$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a czgo szukasz i w jakiej kwocie?

    Może astra II ? Troche za duże i tak ale opinie są dobre. Ewentualnie nowsza
    corsa albo coś takiego. Na pewno nie przekrocze 18 tysięcy. Nie mam
    strasznie
    dużych wymagań co do wyposażenia - nie jest na przykład konieczna
    klimatyzacja, elektryczne szyby (chociaż w aktualnym złomie mam przynajmniej
    z przodu więc dobrze by się było nie cofać pod tym względem). Musi być
    w miare ekonomiczny i nie gnić (uno mi już przegniło na wylot i nie chce
    drugi
    raz czegoś takiego).

    > scigac to ty sie mozesz..;) na ulicy. chcesz scigac goscia, ktory sprawdzi
    > ci auto - pokaze wykresy amortyzatorow, hamulcow, niewiem - informacje z
    > kompa, ale przeciez nic wiecej nie zrobi, ani nie da gwarancji że to auto
    > to pewniak - pewniakow niema. jak chcesz go scigac?:)

    Nie o to chodzi. Nieważne.