  • Data: 2010-04-20 09:23:47
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo [img]
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Karol Y pisze:

    > Na tym skrzyżowaniu domniemam sprawa rozwiązuje się z reguły prawej
    > ręki, ale ostatnio kolega w niebieskim aucie miał do mnie pretensje, że
    > szaleje i pierwszeństwa nie ustępuje ;-)
    >
    > Ma rację czy nie?

    Ja bym powiedział, że rację miał, bo całość tego na obrazku to
    skrzyżowanie (rozbudowane, z wyspą centralną), a pierwszeństwo ustala
    sie przed wjazdem na nie.

    Skrzyżowanie to przecięcie dróg, a nie jezdni, więc nie ma potrzeby
    stawiania znaków przed każdą z nich, skoro pierwszeństwo zostało ustalone.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm