  • Data: 2014-12-07 21:49:17
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-07 21:41, mk4 wrote:
> [...]
    ,75y,155.49h,82.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0I__T56UDvkr
    x3FU6KAQmg!2e0?hl=pl

    A ty masz dalej to samo skrzyzowanie z drugiej strony i zobacz na
    zygnalizaor na gorze.

    https://www.google.pl/maps/@53.0166108,18.6062476,3a
    ,75y,247.86h,85.56t/data=!3m4!1e1!3m2!1s_c5dlRcc-IYI
    xzb21DYwMQ!2e0

    Po co on tam w ogole jest? Przeciez za nim jest znak ustap a przejsciem
    dla pieszych sie juz nie wykrecisz bo go tam nie ma!

    --
    mk4