  • Data: 2014-12-07 22:19:44
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@p...pl.inv
    alid...
    > Hello Shrek,
    >
    > Sunday, December 7, 2014, 9:31:17 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dokładnie tak jak piszesz - taka właśnie kolejność - znaki są
    > ważniejsze od zasad ogólnych.

    Oczywiście.
    I należy je stosować dokładnie wg zasad ich dotyczących, a nie wymyślonych.

    Tak wygląda oznakowanie skrzyżowania, dla którego ruch wygląda tak jak chce
    Roman:
    http://nr.waw.pl/nietypowe-dziwne-skrzyzowania/

    Na omawianym skrzyżowaniu takiego oznakowania, które nadawałoby
    pierwszeństwo skręcającym w lewo już po przecięciu pierwszej odnogi Conrada
    nie ma, więc obowiązują ich znaki sprzed skrzyżowania.
    Wg których to oni muszą ustępować pierwszeństwa na CAŁYM skrzyżowaniu,
    również tym skręcającym z Conrada w prawo.