  • Data: 2014-12-07 23:19:29
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-07 22:46, J.F. wrote:

    > Generalnie masz racje, ale jak do kolizji dojdzie, to sie liczy co ten
    > drugi mial :-)

    Ale to raczej w celu ustalenia czy któryś z uczestników mija się z
    prawdą, czy skrzyżowanie źle oznaczone i wina zarządcy drogi. Akurat S-1
    od S-3 nie jesteś w stanie zidentyfikować od dupy strony.

    > Z czego wniosek, ze jak masz zielone, to oni powinni ustapic
    > pierwszenstwa :-)

    Dopóki skręcasz w prawo to raczej tak.

    > A jak ktos jednak nie wie, to czyja wina ? :-)

    Skręcającego w lewo - jak już napisałem - możesz skręcając w lewo
    korzystać z tego, że ludziki w prawo skręcają na prawy pas. Ale to po
    prostu tak wychodzi - pierwszeństwa nie masz - po prostu dopóki ich nie
    zmuszasz do zmiany prędkości czy kierunku, to pierwszeństwa nie
    wymuszasz i tyle.

    Shrek.