-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo? Będący na pasie zewnętrznym.
Date: Thu, 11 Dec 2014 01:03:25 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 31
Message-ID: <m6an0d$qr0$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m4pg7p$fub$1@node2.news.atman.pl> <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
<5479ded2$0$2659$65785112@news.neostrada.pl>
<m5fpe6$mrm$4@usenet.news.interia.pl>
<547cd28c$0$21560$65785112@news.neostrada.pl>
<m5ipck$3br$1@usenet.news.interia.pl>
<548128cf$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
<m5t0sp$ope$1@usenet.news.interia.pl>
<548461d3$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<m61sva$3sm$1@usenet.news.interia.pl>
<548864a2$0$21544$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1418256205 27488 31.11.182.98 (11 Dec 2014 00:03:25
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Dec 2014 00:03:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.3.0
In-Reply-To: <548864a2$0$21544$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551708
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-10 16:19, Jankol wrote:
>
> Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
news:m61sva$3sm$1@usenet.news.interia.pl...
>> On 2014-12-07 15:18, Jankol wrote:
>>> Przestał być wjeżdżającym w momencie gdy zajął pas ruchu na rondzie
>>> i jego kierunek jazdy jest zgodny z osią zajętego pasa.
>
>> No wlasnie nie, tak nie jest.
>
> Co nie jest ?
> Przecież pytałeś się, cytuję :
> "Jak tylko ocenisz kiedy przestal byc wjezdzajacycm - po 10? 20? 30
> metrach? "
> To ci odpowiedziałem jak wyżej.
Ale to nie tylko bledne ale wrecz glupie. Juz nawet nie chce mi sie
komentowac, ze takie stawianie sprawy pozwalaloby w praktyce na dowolne
wymuszani epierwszenstwa i tym zamym doprowadzanie do wypadku/kolizji.
Np. wyjaz z podporzadkowanej po czy lewie w toczysz sie na pas to dzwon.
Zdejmij klapki i wlacz myslenie. Ja juz nie ma sily ci tlumaczyc.
Najlepiej zalatw sprawe empirycznie. Wyskocz z podporzadkowanej tak zeby
zdazyc sie wkulac na pas (i spelnic "swoje" kryteria "nabycia"
pierwszenstwa) by chwile pozniej zaliczyc dzwona z kims kto poruszal sie
po drodze z pierwszenstwem. Pozniej zadzwon na policje i daj znac jak
zakonczyla sie cala sprawa.
Moze to ci jakos objasni bo slowami dotrzec sie nie da.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=