  • 41. Data: 2016-04-07 17:58:22
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 11:22, r...@k...pl wrote:

    > A gdzie skrzyżowanie kończy się? Dokładnie na przecięciu tych zjazdów, a nawet
    > być może za zawrotką po lewej stronie. Definicja skrzyżowania jasno określa, że
    > wszystkie rozjazdy, rozwidlenia to też obszar skrzyżowania.

    Zapodaj w końcu tą definicję. Bo na razie opierasz się na definicji.
    Więc żeby to miało jakąś wartość, to trzeba w końcu tą definicję podać.
    Pisałeś, że jest w PoRD - nie znalazłem.

    Shrek

  • 42. Data: 2016-04-07 21:02:57
    Od: "Ignacy" <k...@q...wa>

    =======
    > Akurat oznakowanie pozwala, ponieważ go nie ma (a dokładnie nie ma linii
    > ciągłej za powierzchnią wyłączoną z ruchu).

    Oznakowanie pozwala ci zmienić pas, ale musisz ustąpic pierwszeństwa
    gdy chcesz zmienic pas.

  • 43. Data: 2016-04-08 10:00:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2016 17:58:22 +0200, w <ne602n$45o$3@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Zapodaj w końcu tą definicję. Bo na razie opierasz się na definicji.
    > Więc żeby to miało jakąś wartość, to trzeba w końcu tą definicję podać.
    > Pisałeś, że jest w PoRD - nie znalazłem.

    Chyba żartujesz.
    skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich
    połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie
    przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia,
    połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą
    dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;

  • 44. Data: 2016-04-08 10:18:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2016 21:02:57 +0200, w <5706aef4$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <k...@q...wa> napisał(-a):

    > Oznakowanie pozwala ci zmienić pas, ale musisz ustąpic pierwszeństwa
    > gdy chcesz zmienic pas.

    Skoro jesteś impregnowany na fakt, że to nie zmiana pasa, a manewr skrętu, to
    już nic nie poradzę :)

  • 45. Data: 2016-04-08 14:55:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.04.2016 10:00, r...@k...pl wrote:

> [...]
    > połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie

    No i sam widzisz - poza tą "wysepką" nic się już nie przecina.

    Shrek.

  • 46. Data: 2016-04-08 15:06:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Apr 2016 14:55:55 +0200, w <ne89oj$gdp$2@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > No i sam widzisz - poza tą "wysepką" nic się już nie przecina.

    Czy teraz już wszystko jasne?
    http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-6.-
    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg

  • 47. Data: 2016-04-08 15:07:31
    Temat: Re: skręt w prawo.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Apr 2016 16:49:25 +0200, w <o...@h...linksys>, SW3
    <s...@p...fm.invalid> napisał(-a):

    > Jak jest ciągła to nie wolno. Jak jest przerywana albo brak wyznaczonych
    > pasów to wolno pod warunkiem ustąpienia pierwszeństwa.
    >
    > Dlaczego tak się upierasz przy ciągłej? Przecież nikt nie twierdzi, że nie
    > wolno wjechać na lewy pas, tylko że trzeba ustąpić temu, kto już na nim
    > jest.

    http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-6.-
    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg
    http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-4-O
    bszar-skrzyzowania-Kopiowanie.jpg

    I do poczytania:
    http://nadzor-ruchu.waw.pl/wyjazd-z-lacznicy-podporz
    adkowanej-i-zmiana-pasa-ruchu/

  • 48. Data: 2016-04-08 15:33:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.04.2016 15:06, r...@k...pl wrote:

    > Czy teraz już wszystko jasne?
    > http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-6.-
    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg

    Pokaż tak oznakowane skrzyżowanie. Zresztą, nawet jeśli takie istnieje
    ma się nijak do tego z naszego zdjęcia.

    Shrek

  • 49. Data: 2016-04-08 15:44:14
    Temat: Re: manewr skrętu
    Od: "Ignacy" <l...@d...lo>

    "Ignacy" <k...@q...wa> napisał(-a):

    > to nie zmiana pasa, a manewr skrętu,

    Twój manewr skrętu zakończył się tam gdzie zakończyła się
    wymalowana powierzchnia wyłączona.
    Po to wymalowali powierzchnię wyłączoną, aby nie było wątpliwości.
    Zmieniając pas, musisz ustąpić.

  • 50. Data: 2016-04-08 16:03:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Apr 2016 15:33:51 +0200, w <ne8bvq$udl$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg

    > Pokaż tak oznakowane skrzyżowanie. Zresztą, nawet jeśli takie istnieje
    > ma się nijak do tego z naszego zdjęcia.

    https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
    ,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    Bo gdy znaki pionowe są powtórzone na jezdni, to nabierają większej mocy?
    Gdy pasy są wyznaczone to można wybierać pas, a gdy nie są wyznaczone -- to
    nie?