  • 1. Data: 2011-01-31 19:55:43
    Temat: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: "White Power " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://img408.imageshack.us/img408/4444/niewiemp.png

    Wydaje mi się że B ale czy dobrze myślę?

  • 2. Data: 2011-01-31 19:58:37
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-01-31 19:55, White Power wrote:
    > http://img408.imageshack.us/img408/4444/niewiemp.png
    >
    > Wydaje mi się że B ale czy dobrze myślę?

    Oczywiście. A jakie mogły być inne wersje?

    Piotr

  • 3. Data: 2011-01-31 20:00:14
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2011-01-31 19:58, Uncle Pete pisze:

    > Oczywiście. A jakie mogły być inne wersje?

    Kto pierwszy, ten lepszy :)

  • 4. Data: 2011-01-31 20:05:48
    Od: "sth" <k...@l...vk>

  • 5. Data: 2011-01-31 20:11:11
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 31.01.2011 19:55, White Power pisze:
    > http://img408.imageshack.us/img408/4444/niewiemp.png
    > Wydaje mi się że B ale czy dobrze myślę?

    Wygląda trochę jak [DC] Łazienkowska ciągnąca się w stronę Watraka w
    odbiciu lustrzanym. Jak B nie chce mieć porysowanego boku, to albo
    trzymać się od tych jadących do Ostrobramskiej z dala, albo tego rodzaju
    pierwszeństwa nie testować...

    S.

  • 6. Data: 2011-01-31 20:17:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-31 19:55, White Power pisze:
    > http://img408.imageshack.us/img408/4444/niewiemp.png
    >
    > Wydaje mi się że B ale czy dobrze myślę?

    A nad czym tu w ogóle rozmyślać. B jedzie nadal swoim pasem bo jak
    mniemam przed nim zaczyna się bus pas albo parking, a pojazd A zmienia
    pas ruchu. To że banda frajerów przecina linie nie zwracając na to uwago
    to ich problem, wymarzone miejsce na wyciąganie kasy ;) W Białymstoku
    teraz zrobili BUS pasy i jest identyczna sytuacja, jak przedstawiona na
    rysunku, większość tnie na wprost nie zwracając na nic uwagi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-01-31 20:25:33
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Warszawa, koniec mostu poniatowskiego w stronę Centrum - to samo...

    A jak się ludzie dziwnie patrzą jak wrzucam kierunek, gdy chce zmienić
    pas a efektywnie jadę prosto ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2011-01-31 20:52:58
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Podepnę się - co z taką sytuacją?
    http://i.imgur.com/OZap3.png

  • 9. Data: 2011-01-31 21:01:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-31 20:52, Technolog pisze:
    > Podepnę się - co z taką sytuacją?
    > http://i.imgur.com/OZap3.png

    B,A

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-01-31 21:01:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 31 Jan 2011 20:52:58 +0100 osobnik zwany Technolog
    wystukał:

    > Podepnę się - co z taką sytuacją? http://i.imgur.com/OZap3.png

    błedne oznakowanie. B nie może wiedzieć jaki znak ma A

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?