    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Date: Mon, 01 Dec 2014 19:03:39 +0100

    On 2014-12-01 18:40, Cavallino wrote:

    > To je znajdź i DOPIERO WTEDY możesz zaprzeczać.
    > Jeśli robisz to bez podstaw, to po prostu mącisz ludziom w głowach, a
    > sprawa jest bardzo prosta.

    > Dla mnie wiedza jest wystarczającym konkretem.
    > Jeśli Tobie to nie wystarcza, to już sam musisz sobie wyroków szukać -
    > mnie one nie są do niczego potrzebne.

    No tak - ale jestes przecietnym kmiotkiem i ta wiedze ktos ci po prostu
    dal. A teraz zgrywasz masterminda mowiac "mam wiedze" - ale skad ona
    wynika i jak silne ma przeslanki to nie chcesz powiedziec. Nieco paradne.

    > Jakby jakiś polucjant miał podobne problemy jak Wy z prawidłową
    > interpretacją przepisów, to wtedy go naprostuję w sądzie, a już na jego
    > koszt (w sensie budżetu państwa) ktoś inny odpłatnie przygotuje
    > profesjonalną opinię wraz z odpowiednimi paragrafami i casusami.
    >
    > Takie rzeczy kosztują, jak zamówisz i zapłacisz to możesz sobie ich żądać.
    Odpowiedzi "wiem ale nie powiem" niestety sie spodziewalem. Zwykle za
    taka fasada wieje pustka.

    Tak dla przypomnienia to usenet sluzy raczej do tego aby dzielic sie
    wiedza i dyskutowac celem rozwiania watpliwosci badz wypracowania
    rozwiazania. Tm co tu napisales nie wpisujesz sie w te zalozenia.

    Raczej juz tego watku nie bede ciagnal bo skoro nie chcesz to i tak nie
    powiesz.

    Milego wieczoru,

    --
    mk4