  • Data: 2011-01-11 23:36:53
    Temat: Re: Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
    Od: axyt <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:
    - auto francuskie więc napewno be
    - lepiej kup używanego niemca od dziadka z wermachtu
    - znajomy ma znajomego...
    bo tego typu opinie mam w dupie.

    O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
    dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
    nubirę to bez wahania bym kupił nowego. Ale jeb..ny szmelcwagen
    postarał się odpowiednio o czarny marketing, całe szczęście że teraz
    robią swoje gówno gorzej niż chińczycy zabawki a koreańskie zaczynają
    być doceniane to może szkopska motoryzacja padnie jak kiedyś polska
    czego wszystkim życzę. Sorry za wywód...poniosło mnie ale może utne
    dalsze dyskusje nie na temat.

    Pytam właścicieli czy są zadowoleni z zakupu, czy z autkiem są
    problemy, jak spalanie realne vs dane producenta itp.