  • Data: 2011-01-12 01:51:03
    Temat: Re: Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jan 2011 14:36:53 -0800 (PST), axyt wrote:
    >O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
    >dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
    >nubirę to bez wahania bym kupił nowego.

    mnie nubirka chodzi czasem po glowie, ale wtedy sobie przypominam ze
    juz raz sobie powiedzialem nie. Nie lubie aut ktore co 30kkm wymagaja
    lawety, pala 20/100 i radia w nich nie slychac. A poza tym calkiem
    sympatyczne i teraz jestem madrzejszy, pewnie obyloby sie bez lawety.

    >Ale jeb..ny szmelcwagen
    >postarał się odpowiednio o czarny marketing, całe szczęście że teraz
    >robią swoje gówno gorzej niż chińczycy zabawki a koreańskie zaczynają
    >być doceniane to może szkopska motoryzacja padnie jak kiedyś polska

    Ale to jest koreanska motoryzacja made in Slovakia :-)

    J.