  • Data: 2016-12-01 15:19:51
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o1ocrr$dbf$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30.11.2016 o 22:28, Tomasz Pyra pisze:

    >Tak jak pisałem - za jedną "solidną" szkodę osobową możesz zrobić 250
    >całkiem przyzwoitych parkingówek, albo ze 100 szkód całkowitych.

    A definicja solidnosci ?
    Sume gwarancyjna mam ostatnio 5 mln euro na szkody osobowe, to mozna
    podniesc i do 5000 drobnych stluczek :-)

    Teraz chocby cos takiego - skoro za Smolensk wyplacono rodzinom ofiar
    po 600 tys zl, to jest to chyba uczciwa wycena zycia ?
    Wiec i w zwyklych wypadkach drogowych kwota jest zasadna :-)
    Co przy ~3 tys ofiar rocznie daje nam ~72 zl na polise ... zakladajac,
    ze tych polis jest 25 mln - czyli ~tyle co zarejestrowanych pojazdow.

    Nie jest to kwota imponujaca, ale ziarnko do ziarnka ...

    A taka ofiara co zarabia np 10 tys miesiecznie, to przez nastepne 20
    lat zarobilaby dla rodziny 2.4 mln ... wiec te 600 tys to troche na
    waciki ...

    >Wiesz - solidny dzwony to statystycznie co milion (albo i więcej km).
    >Wiec każdy kto przez całą dotychczasową karierę nie zaliczył
    >dzwona... po prostu nie miał pecha:P

    Tak to jakos wychodzi. Ale jak Tomasz uczciwie nie zrobil najmniejszej
    rysy na parkingu, to juz pogratulowac.

    >A jeszcze na początku pisales, że szkody osobowe to mały pikuś:P

    Na zycie tez go chetnie kazdy ubezpieczy. Bardzo chetnie.
    Tylko warunki niekoniecznie beda pasowac :-)

    J.