  • Data: 2016-12-02 08:27:02
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2016 o 01:28, Tomasz Pyra pisze:

    > No ja bym powiedział że szkodowość motocykla będzie niska - przedewszystkim
    > dlatego że mało jeździ.

    Mało jak mało - ja robię jakąś 1/3 przebiegów na moto. Ale przecież
    wszyscy uważają nas za dawców, samobójców i gwałcicieli staruszek;)

    > Zgodzę się, ale znowu dlatego że taki emeryt najczęściej jeździ bardzo mało
    > i wokół komina.

    Ale ubezpieczyciela nie obchodzi ile i gdzie jeździ a jakie jest
    prawdopodobieństwo wypadku.

    > No właśnie mogliby robić masowe akcje z GPS-ami.

    I będą:(

    > Jak sprawdzałem w kalkulatorach to wyszło mi że pojemność to najbardziej
    > znaczący czynnik.

    Może - nie sprawdzałem - ale obstawiałem, że te stawki dla konkretnych
    modeli marek miały uzasadnienie w ilości szkód.

    Shrek