eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKsiazka telefoniczna?Re: Ksiazka telefoniczna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Date: Sun, 6 Mar 2011 23:36:31 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 85
    Message-ID: <il129h$9lf$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ieclks$1t8$1@news.task.gda.pl>
    <9...@i...googlegroups.com>
    <ief3pu$l26$1@news.task.gda.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <iegre0$k2q$1@news.task.gda.pl> <iehsd3$tgb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iei4rf$akd$1@news.task.gda.pl> <ig16an$la1$1@news.task.gda.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <igul3v$6vf$1@news.task.gda.pl>
    <0...@3...googlegroups.com>
    <ih3ero$gs9$1@news.task.gda.pl> <ih4u33$mt5$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ihbr0j$ep8$1@news.task.gda.pl> <ihf60h$lcq$9@news.net.icm.edu.pl>
    <ijlfv8$2v3$1@news.task.gda.pl> <ijp412$dn0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ikctvg$atp$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ikia33$v8u$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <iklh74$afm$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299450999 9903 87.251.232.55 (6 Mar 2011 22:36:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Mar 2011 22:36:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233467
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    >>>>> Jawmość numeru może by tak nie przeszkadzała, gdyby w Polsce
    >>>>> stworzono odpowiednik amerykańskiego rejestru "donotcall.gov".
    >>>>> Odkąd da się dzwonić za darmo, istnienie rejestru stało się
    >>>>> niezbędne. Ale wciąż go nie ma.
    >>>>
    >>>> To chyba dzwoniący powinni wpisywać się a nie odbierający.
    >>>
    >>> Gdzie się wpisywać? Jak to by miało działać? Do rejestru wpisuje
    >>> się abonent, który nie życzy sobie reklam i telefonów marketingowych.
    >>> A każdy telemarketer ma *obowiązek* sprawdzania w rejestrze, czy
    >>> wybierany numer nie ma takiego zastrzeżenia. Wpis w donotcall.gov
    >>> przynosi skutek w ciągu kilku dni, więc tam to działa chyba offline.
    >>> Ale działa.
    >>
    >> No to mówię, że powinni się wpisywać dzwoniący by ewentualnie dostęp
    >> dostać
    >
    > Wpisze się gdzieś taki i będzie mógł do mnie dzwonić? Nie jestem
    > zachwycony takim pomysłem. Albo czegoś z tej idei nie zrozumiałem.

    Wpisze się i będziesz mógł zdecydować

    >
    >> a nie bym ja musiał wpisywać się do coraz to nowych rejestrów by
    >> zapewnić sobie święty spokój.
    >
    > W USA mają *jeden* rejestr. Rządowy, w domenie GOV. To działa.

    Mogę odfiltrować sprzedawców butów a sprzedawców nart nie ?

    >
    >> Wpisywać z dokładnymi danymi na temat prowadzonej działalności,
    >> lokalizacji itp itd bym mógł sobie ustawić tylko tych, których
    >> telefony mi odpowiadają.
    >
    > O, świetny pomysł. To się nazywa "książka telefoniczna". Jak chcę
    > kupić kołdrę wełnianą albo garnek, biorę taką do ręki, wybieram firmę
    > i dzwonię z pytaniem, czy by mi jakiejś prezentacji nie zorganizowali.

    Możesz zadzwonić, albo tylko otworzyć się na nich :-)

    >
    >>> U nas można by było od razu zrobić rejestr online, choćby razem
    >>> z rejestrem przeniesionych numerów. Filtrowaniem mógłby zajmować
    >>> się operator (i jeszcze zarabiać na tym). Call center zamawia swoje
    >>> linie z dodatkową usługą niełączenia na numery zastrzeżone i ma
    >>> problem odpowiedzialności karnej rozwiązany.
    >>
    >> Wyjaśnij jaki miałby być cel takiego rejestru. Moim zdaniem nikt nie
    >> chce tych telemarketerów więc z góry można założyć, że każdy chciałby
    >> odfiltrowywać te połączenia przy czym nie każdy ma ochotę gdziekolwiek
    >> rejestrować się w tym celu. Zrozumiałbym gdyby płacili za rejestrację
    >> to może ktoś byłby zainteresowany a tak ... no weź się zastanów.
    >
    > Są ludzie, którzy oglądają reklamy w telewizji i w kinie. Są tacy,
    > co zwracją uwagę na reklamy w prasie. A nawet biorą do ręki gazetki,
    > które zawieraja wyłącznie reklamy.

    Ale nikt nie chce tej reklamy 24h/dobę

    >Niektórzy nawet nie używają adblocka
    > w przeglądarce -- jest ich więcej niż tych, co używają.

    Bez związku.

    > Ja się nawet
    > nie zastanawiam dlaczego oni tak mają. Ja mam inaczej -- tyle wiem.
    > Jest więc pewne, że są i tacy, co lubią jak się do nich dzwoni. Nawet
    > tu na grupie jeden się przyznał, że chciałby aby do niego dzwonili
    > agenci ubezpieczeniowi (szkoda, że nie podał numeru).

    24h/dobę ?

    >
    > -- Jarek
    >
    > PS
    > Na jednym z filmów Woody Allena skazali gościa na zamknięcie przez
    > dwa tygodnie w jednym pomieszczeniu z agentem ubezpieczeniowym.

    Nie ogarniam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: