eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKsiazka telefoniczna?Re: Ksiazka telefoniczna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Date: Wed, 2 Mar 2011 14:37:37 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 36
    Message-ID: <iklh74$afm$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ieclks$1t8$1@news.task.gda.pl>
    <9...@i...googlegroups.com>
    <ief3pu$l26$1@news.task.gda.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <iegre0$k2q$1@news.task.gda.pl> <iehsd3$tgb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iei4rf$akd$1@news.task.gda.pl> <ig16an$la1$1@news.task.gda.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <igul3v$6vf$1@news.task.gda.pl>
    <0...@3...googlegroups.com>
    <ih3ero$gs9$1@news.task.gda.pl> <ih4u33$mt5$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ihbr0j$ep8$1@news.task.gda.pl> <ihf60h$lcq$9@news.net.icm.edu.pl>
    <ijlfv8$2v3$1@news.task.gda.pl> <ijp412$dn0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ikctvg$atp$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ikia33$v8u$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299073060 10742 87.251.232.55 (2 Mar 2011 13:37:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 13:37:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233423
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    >>> Jawmość numeru może by tak nie przeszkadzała, gdyby w Polsce
    >>> stworzono odpowiednik amerykańskiego rejestru "donotcall.gov".
    >>> Odkąd da się dzwonić za darmo, istnienie rejestru stało się
    >>> niezbędne. Ale wciąż go nie ma.
    >>
    >> To chyba dzwoniący powinni wpisywać się a nie odbierający.
    >
    > Gdzie się wpisywać? Jak to by miało działać? Do rejestru wpisuje
    > się abonent, który nie życzy sobie reklam i telefonów marketingowych.
    > A każdy telemarketer ma *obowiązek* sprawdzania w rejestrze, czy
    > wybierany numer nie ma takiego zastrzeżenia. Wpis w donotcall.gov
    > przynosi skutek w ciągu kilku dni, więc tam to działa chyba offline.
    > Ale działa.

    No to mówię, że powinni się wpisywać dzwoniący by ewentualnie dostęp dostać
    a nie bym ja musiał wpisywać się do coraz to nowych rejestrów by zapewnić
    sobie święty spokój. Wpisywać z dokładnymi danymi na temat prowadzonej
    działalności, lokalizacji itp itd bym mógł sobie ustawić tylko tych, których
    telefony mi odpowiadają.

    >
    > U nas można by było od razu zrobić rejestr online, choćby razem
    > z rejestrem przeniesionych numerów. Filtrowaniem mógłby zajmować
    > się operator (i jeszcze zarabiać na tym). Call center zamawia swoje
    > linie z dodatkową usługą niełączenia na numery zastrzeżone i ma
    > problem odpowiedzialności karnej rozwiązany.

    Wyjaśnij jaki miałby być cel takiego rejestru. Moim zdaniem nikt nie chce
    tych telemarketerów więc z góry można założyć, że każdy chciałby
    odfiltrowywać te połączenia przy czym nie każdy ma ochotę gdziekolwiek
    rejestrować się w tym celu. Zrozumiałbym gdyby płacili za rejestrację to
    może ktoś byłby zainteresowany a tak ... no weź się zastanów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: