  • 1. Data: 2015-04-07 23:25:50
    Temat: Krzywy zamek
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Takie zdjęcie znalazłem...
    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_pffQUqL
    o39Jmiwr6n2DGuHsZxc1Z93jg.jpg

    Powiedzcie że to jakiś fotoszop, albo chociaż że ten twór ma jakieś
    szczególne uzasadnienie właśnie tam.

    Bo mi ręce opadły jak to zobaczyłem.

  • 2. Data: 2015-04-07 23:27:53
    Temat: Re: Krzywy zamek
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 7 Apr 2015 23:25:50 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Powiedzcie że to jakiś fotoszop

    Na zbliżeniu wygląda że to chyba faktycznie fotoszop.

  • 3. Data: 2015-04-07 23:33:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    o39Jmiwr6n2DGuHsZxc1Z93jg.jpg

    > Powiedzcie że to jakiś fotoszop, albo chociaż że ten twór ma jakieś

    na moje oko to jest tu
    <https://www.google.com/maps/@52.263542,21.019354,3a
    ,75y,270.42h,82.18t/data=!3m4!1e1!3m2!1s9ChlZ4tKCHOH
    Q5gGh_JbBQ!2e0>
    czyli zjazd z Ronda Starzyńskiego na Most gdański w DC
    Ale jak widać na SV znak jest normalny czyli fotoszop :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-04-07 23:53:05
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Ale jak widać na SV znak jest normalny czyli fotoszop :)

    to jest fotoszop bezsilności ;)

  • 5. Data: 2015-04-08 00:00:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    kor_nick wrote:

    > to jest fotoszop bezsilności ;)

    o dziwo jest to jedno z miejsc gdzie znak pomógł. Odkąd go posatwili
    zdecydowanie więcej ludzi zaczęło jeździć na zamek zamiast się wciskać
    na chama ;)

  • 6. Data: 2015-04-08 08:49:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...
> [...]
    Lo39Jmiwr6n2DGuHsZxc1Z93jg.jpg
    >Powiedzcie że to jakiś fotoszop, albo chociaż że ten twór ma jakieś

    Wersja a) - z praktyki dnia codziennego wychodzi, ze lewym pasem
    jedzie wiecej.
    Wersja b) - na prawym pasie ciezarowki, autobusy i wiele dlugich
    pojazdow, a wtedy powinny wpuszczac z drugiego mniej wiecej tyle ile
    sie miesci na ich dlugosci.

    J.