  • 31. Data: 2014-02-06 12:43:04
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie musi być zajeżdżony - wsadź do zamrażalnika trochę mineralnego
    > 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
    > że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
    > ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
    > sensownym czasie wszędzie.

    No wiem, ze sie robi geste co nie zmienia faktu ze pompa to zassie
    i pchnie gdzie trzeba a wracajacy bedzie juz mnie gesty.

    > Bardziej bym się obawiał zrywania filmu olejowego na panewkach przy
    > wysokiej temperaturze, dużym obciążeniu i niskim ciśnieniu oleju niż
    > przy tych kilku obrotach rozruchu na bardzo zimno.

    Dokladnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2014-02-06 12:53:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    > No wiem, ze sie robi geste co nie zmienia faktu ze pompa to zassie
    > i pchnie gdzie trzeba a wracajacy bedzie juz mnie gesty.

    Ale ja się tylko do towotu odnosiłem...

    > Dokladnie.

    Zapomniałem dopisać - szczególnie przy rzadkim syntetyku klasy 5W30
    na przykład.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2014-02-06 13:01:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zapomniałem dopisać - szczególnie przy rzadkim syntetyku klasy 5W30
    > na przykład.

    Ale na takim oleju sa niskie straty, performans rosnie, spalanie spada,
    jest ekologicznie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2014-02-06 13:14:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    > Ale na takim oleju sa niskie straty, performans rosnie, spalanie spada,
    > jest ekologicznie.

    Tylko dlaczego w upały tak jakoś dzwoni? A na 5W40 już nie dzwoni...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2014-02-06 19:37:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 02:14:24 -0800 (PST), Najstarszy Syn Księdza
    Proboszcza napisał(a):

    > 2.5km zdrowy człowiek, idąc szybko, jest w stanie przejść w jakieś 35-40 minut.

    Widać chory jestem, bo taką odległość to w 25 minut robię...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 36. Data: 2014-02-06 21:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@n...pl ...

    > Ja myslalem, ze ty masz jakas wyzsza potrzebe jezdzenia tych 2,5km,
    > np. wozenie niepelnosprawnego, a tobie zwyczajnie nie chcialo sie dupy
    > ruszyc ? Czlowieku, na 2,5km to nawet nie potrzebujesz zadnego roweru.
    > Zdrowszy bedzie spacer, przeciez to gora 15min na piechote.

    ROTFL
    Od razu zapisuj sie na olimpiade jak ty tak chodzisz...

  • 37. Data: 2014-02-06 21:15:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > ROTFL
    > Od razu zapisuj sie na olimpiade jak ty tak chodzisz...

    Chyba nie mialbym szans bo chodziarze 2,5 km robia w 10min

  • 38. Data: 2014-02-06 21:20:25
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-02-06 10:14, Zabist pisze:
    > dzieki wszystkim za info.
    > Na szczescie idzie wiosna. Kupie rower aby nim smigac te 2.5 km :-)

    Bardzo rozsądne rozwiązanie :-)

    Nawet bez kondycji przejedziesz to w maksymalnie kwadrans.
    Przy spokojnym tempie nawet się nie spocisz.
    Korzyści dla zdrowia są oczywiste, przyjemność gwarantowana.

    Pamiętaj tylko aby kupić rower, który nie będzie psującym się złomem.
    No i taki, którego nie będą chcieli Ci zaraz ukraść.
    Solidne przypięcie typu u-lock zazwyczaj jest najskuteczniejsze. Jak nie
    chcesz go wozić, możesz trzymać w pracy.

    W razie co, pytaj, doradzę :-)

    Mówię to jako praktyk, jeździłem rowerem do pracy jak miałem
    800m, 3 km, 10km, 20 km. Samochód stoi pod domem i czeka na okazjonalne
    jazdy kiedy jest naprawdę potrzebny :-)

    Seco

  • 39. Data: 2014-02-06 21:28:33
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 11:26:56 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Bieg truchtem to jest 10km/h, idac szybko 5 czyli niech bedzie te 30min. To
    >
    > co to jest ? Idealny spacer z rana :)
    >
    > Ech, gdybym mial do roboty te 2,5km :/

    Parkuj samochod 2,5km od domu, jak tylko tego idealnego spaceru brakuje Ci do pełni
    szczescia. ;-)
    pablo

  • 40. Data: 2014-02-06 21:35:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Parkuj samochod 2,5km od domu, jak tylko tego idealnego spaceru brakuje Ci
    >do pełni szczescia. ;-)
    >pablo

    Dobry pomysl. W sumie zakupy na garba do wora mozna wziac a dzieci pod pachy
    ;)