-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Date: Thu, 6 Feb 2014 11:43:04 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <lcvsg8$ird$14@node1.news.atman.pl>
References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<52f33546$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
<lcvm41$881$1@node2.news.atman.pl> <lcvmm9$ird$5@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lcvoen$ird$7@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1391686984 19309 83.144.87.54 (6 Feb 2014 11:43:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Feb 2014 11:43:04 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522830
[ ukryj nagłówki ]On 2014-02-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
>>>> Nie, pewnie mysli, ze to smarowanie towotem ;-)
>>> Przy -25 marny olej wiele od towotu się nie różni.
>> Ale to chyba jakis zajezdzony w dieslu 15W40? ;-)
>
> Nie musi być zajeżdżony - wsadź do zamrażalnika trochę mineralnego
> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
> sensownym czasie wszędzie.
>
No wiem, ze sie robi geste co nie zmienia faktu ze pompa to zassie
i pchnie gdzie trzeba a wracajacy bedzie juz mnie gesty.
>
> Bardziej bym się obawiał zrywania filmu olejowego na panewkach przy
> wysokiej temperaturze, dużym obciążeniu i niskim ciśnieniu oleju niż
> przy tych kilku obrotach rozruchu na bardzo zimno.
>
Dokladnie.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.14 12:53 RoMan Mandziejewicz
- 06.02.14 13:01 AZ
- 06.02.14 13:14 RoMan Mandziejewicz
- 06.02.14 19:37 MadMan
- 06.02.14 21:00 Budzik
- 06.02.14 21:15 Czesław Wiśniak
- 06.02.14 21:20 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 06.02.14 21:28 Pablo Eldiablo
- 06.02.14 21:35 Czesław Wiśniak
- 06.02.14 21:42 J.F
- 06.02.14 21:41 Artur Maśląg
- 06.02.14 21:46 Artur Maśląg
- 06.02.14 21:56 Czesław Wiśniak
- 06.02.14 22:30 Budzik
- 06.02.14 22:56 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=