-
91. Data: 2014-02-07 19:55:16
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: k...@g...com
W dniu piątek, 7 lutego 2014 19:49:44 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> >Pomimo tego że udowodniłeś że pies to krowa w dalszym ciągu nie wiadomo ile
>
> >jest to tyle w przypadku >akumulatora.
>
>
>
> Czy ty myslisz ze suche wyliczenie, choc proste rozwiaze problem ?
>
> Gdyby z akumulatora przy 25*C przy rozruchu ubywalo powiedzmy 0.2Ah to
>
> liczylibysmy jego zuzycie tylko iloscia cykli, a ze w naszych warunkach
>
> sprawa nie jest tak prosta jak budowa cepa to mozesz sobie przeczytac tu:
>
> http://expom-kwidzyn.pl/wp-content/uploads/2010/07/W
plyw-Stanu-Akumulatora-Na-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-rozru
chu-pojazd%C3%B3w-.pdf
>
> i posluchac madrego goscia tu:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ALTHlPfP-2A
Na razie wiadomo ze nie potrafisz policzyć ile ubywa. To chyba wyczerpuje możliwość
merytorycznej dyskusji.
-
92. Data: 2014-02-07 20:55:05
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
W dniu 2014-02-07 18:01, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>
>> Wiem, że są tacy. Ale to jest ich problem i muszą sobie z nim radzić ;-)
>> Dobrego kierowcy rower nie spowolni. Chyba, ze jest jakoś wybitnie
>> wąsko,z przeciwka korek itd. Ale to sporadyczne sytuacje, przynajmniej
>> w DC. A wtedy staram się jednak puścić większe samochody. Mniejsze
>> sobie radzą. nawet nie zliczę ile razy kierowcy "TIRów" dziękowali mi
>> awaryjnymi :-)
>>
>> Całe szczęście, na ulicach widzę coraz lepszą współprace i uprzejmość
>> pomiędzy rowerzystami a kierowcami, będzie coraz lepiej. Bardzo
>> chciałbym, aby jednak niektórzy rowerzyści z większym szacunkiem
>> podchodzili do przepisów PORD.
>
>> Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
>> rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
>> Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
>> pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy
>> jedzie jak chce i jak może :-)
>
> Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
> I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
> Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.
>
Słuszna uwaga, że to grupa o samochodach :-)
Dlatego też pisuję tutaj o samochodach.
Czasem się tu zdarzy poboczny wątek o rowerach i czasem się w takim
wypowiem.
Pozdrawiam
Seco
-
93. Data: 2014-02-07 21:11:11
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2014-02-07 20:55, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> W dniu 2014-02-07 18:01, Cavallino pisze:
>>
>> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
>> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
(...)
>>> Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
>>> rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
>>> Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
>>> pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy
>>> jedzie jak chce i jak może :-)
>>
>> Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
>> I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
>> Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.
>
> Słuszna uwaga, że to grupa o samochodach :-)
> Dlatego też pisuję tutaj o samochodach.
>
> Czasem się tu zdarzy poboczny wątek o rowerach i czasem się w takim
> wypowiem.
Konikiem się nie przejmuj - to jeden z tych, co to rowerzystów do rowów
wpędza, a rowery są jak najbardziej częścią ruchu drogowego i do tego
nie ma nic złego, by w wątkach pobocznych o rowerach podyskutować
- czy to w kwestii rekreacyjnej, bagażnikowej czy czysto komunikacyjnej
:)
-
94. Data: 2014-02-07 22:05:33
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: k...@g...com
W dniu piątek, 7 lutego 2014 19:54:47 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> >Na razie wiadomo ze nie potrafisz policzyć ile ubywa. To chyba wyczerpuje
>
> >możliwość merytorycznej dyskusji.
>
>
>
> To policz, czekam.
Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego pierdoły
piszesz. Nie mam żadnego celu w tym żebyś dzięki mnie wiedział więcej.
-
95. Data: 2014-02-07 22:32:24
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:52f53a1c$0$2357$6...@n...neostrada
.pl...
> W dniu 2014-02-07 18:01, Cavallino pisze:
>>
>> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
>> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>>
>>> Wiem, że są tacy. Ale to jest ich problem i muszą sobie z nim radzić ;-)
>>> Dobrego kierowcy rower nie spowolni. Chyba, ze jest jakoś wybitnie
>>> wąsko,z przeciwka korek itd. Ale to sporadyczne sytuacje, przynajmniej
>>> w DC. A wtedy staram się jednak puścić większe samochody. Mniejsze
>>> sobie radzą. nawet nie zliczę ile razy kierowcy "TIRów" dziękowali mi
>>> awaryjnymi :-)
>>>
>>> Całe szczęście, na ulicach widzę coraz lepszą współprace i uprzejmość
>>> pomiędzy rowerzystami a kierowcami, będzie coraz lepiej. Bardzo
>>> chciałbym, aby jednak niektórzy rowerzyści z większym szacunkiem
>>> podchodzili do przepisów PORD.
>>
>>> Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
>>> rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
>>> Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
>>> pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy
>>> jedzie jak chce i jak może :-)
>>
>> Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
>> I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
>> Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.
>>
>
> Słuszna uwaga, że to grupa o samochodach :-)
> Dlatego też pisuję tutaj o samochodach.
Zacytowałem cały Twój wpis - nic o samochodach, wszystko z pozycji
rowerzysty.
Chodzi o to, żeby TU pisać z pozycji odwrotnej.
-
96. Data: 2014-02-07 23:07:43
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
>Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego
>pierdoły piszesz. Nie mam żadnego celu w >tym żebyś dzięki mnie wiedział
>więcej.
HAHAHA. To dopiero trzeba miec tupet, miales szanse wybrnac z twarza. Trzeba
bylo chociaz napisac, ze sie o prawie 100% pomylilem, ze to nie 0.2 tylko
0.12Ah, a tu sie okazuje, ze ty zwykly blazen jestes co pojecia nie ma o
prostej budowie cepa.
Myslal kogut o niedzieli....do szkoly gimbusie jeden :)
-
97. Data: 2014-02-07 23:22:49
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: AA <c...@g...com>
W dniu piątek, 7 lutego 2014 09:29:36 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> Hello AA,
>
>
>
> Friday, February 7, 2014, 9:16:41 AM, you wrote:
>
>
>
> >> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
>
> >> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
>
> >> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
>
> >> sensownym czasie wszędzie.
>
> > Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu
>
> > gęstego oleju powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej
>
> > dociera do np. głowicy?
>
>
>
> Wskaż w moim wywodzie "szybciej". Ja jedynie pisałem o wyższym
> ciśnieniu i każdy, kto jeździł dłużej samochodem ze wskaźnikiem
> ciśnienia oleju zna to zjawisko.
Napisałeś "wyższe ciśnienie pozwala dotrzeć w sensownym czasie wszędzie" i "gęsty
olej jest lepiej przetłaczany", co możnaby sparafrazować jako "wyższe ciśnienie
pozwala olejowi dotrzeć wszędzie szybciej". Tak?
pozdr
AA
-
98. Data: 2014-02-07 23:27:36
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello AA,
Friday, February 7, 2014, 11:22:49 PM, you wrote:
>>>> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
>>>> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
>>>> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
>>>> sensownym czasie wszędzie.
>>> Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu
>>> gęstego oleju powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej
>> > dociera do np. głowicy?
>> Wskaż w moim wywodzie "szybciej". Ja jedynie pisałem o wyższym
>> ciśnieniu i każdy, kto jeździł dłużej samochodem ze wskaźnikiem
>> ciśnienia oleju zna to zjawisko.
> Napisałeś "wyższe ciśnienie pozwala dotrzeć w sensownym czasie
> wszędzie" i "gęsty olej jest lepiej przetłaczany", co możnaby
> sparafrazować jako "wyższe ciśnienie pozwala olejowi dotrzeć
> wszędzie szybciej". Tak?
Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski, za dużo czytasz między wierszami i
za dużo wycinasz bez wskazania wycięcia.
Przeczytaj WPROST to, co napisałem - bez swoich kombinacji.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
99. Data: 2014-02-07 23:43:55
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: k...@g...com
W dniu piątek, 7 lutego 2014 23:07:43 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> >Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego
>
> >pierdoły piszesz. Nie mam żadnego celu w >tym żebyś dzięki mnie wiedział
>
> >więcej.
>
>
>
> HAHAHA. To dopiero trzeba miec tupet, miales szanse wybrnac z twarza. Trzeba
>
> bylo chociaz napisac, ze sie o prawie 100% pomylilem, ze to nie 0.2 tylko
>
> 0.12Ah, a tu sie okazuje, ze ty zwykly blazen jestes co pojecia nie ma o
>
> prostej budowie cepa.
>
> Myslal kogut o niedzieli....do szkoly gimbusie jeden :)
Jednak policzyłeś. każda metoda jest dobra żeby osiągnąć cel. To teraz oszacuj bo
policzenie wymagało by użycia bardzo zaawansowanych środków technicznych w jakim
czasie taki ubytek zostanie uzupełniony przez alternator który według danych
technicznych potrafi przy wcale nie wysokiej prędkości obrotowej dać 75A. Co więcej
on potrafi w sprzyjających warunkach te 75A wbić bezpośrednio w akumulator bo żaden
ogranicznik prądu od wyjścia alternatora do klemy akumulatora nie istnieje. Jak byś
nie wiedział jaki jest prąd ładowania akumulatora po odpaleniu silnika możesz założyć
nowy temat i zwyczajnie o to spytać. Nie jest wstydem czegoś nie wiedzieć. Wstyd jest
wtedy jak można się tego dowiedzieć a tego się nie robi.
-
100. Data: 2014-02-07 23:57:14
Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Od: uzytkownik <a...@s...pl>
W dniu 2014-02-05 22:14, Zabist pisze:
> Mam auto w benzynie 1.6.
A ja mam auto w Gazie i zastanawiam się w jaki sposób je sprowadzić do
Polski z Palestyny :)