eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 118

  • 91. Data: 2014-02-07 19:55:16
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 19:49:44 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > >Pomimo tego że udowodniłeś że pies to krowa w dalszym ciągu nie wiadomo ile
    >
    > >jest to tyle w przypadku >akumulatora.
    >
    >
    >
    > Czy ty myslisz ze suche wyliczenie, choc proste rozwiaze problem ?
    >
    > Gdyby z akumulatora przy 25*C przy rozruchu ubywalo powiedzmy 0.2Ah to
    >
    > liczylibysmy jego zuzycie tylko iloscia cykli, a ze w naszych warunkach
    >
    > sprawa nie jest tak prosta jak budowa cepa to mozesz sobie przeczytac tu:
    >
    > http://expom-kwidzyn.pl/wp-content/uploads/2010/07/W
    plyw-Stanu-Akumulatora-Na-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-rozru
    chu-pojazd%C3%B3w-.pdf
    >
    > i posluchac madrego goscia tu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ALTHlPfP-2A

    Na razie wiadomo ze nie potrafisz policzyć ile ubywa. To chyba wyczerpuje możliwość
    merytorycznej dyskusji.


  • 92. Data: 2014-02-07 20:55:05
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-02-07 18:01, Cavallino pisze:
    >
    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
    > napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    >
    >> Wiem, że są tacy. Ale to jest ich problem i muszą sobie z nim radzić ;-)
    >> Dobrego kierowcy rower nie spowolni. Chyba, ze jest jakoś wybitnie
    >> wąsko,z przeciwka korek itd. Ale to sporadyczne sytuacje, przynajmniej
    >> w DC. A wtedy staram się jednak puścić większe samochody. Mniejsze
    >> sobie radzą. nawet nie zliczę ile razy kierowcy "TIRów" dziękowali mi
    >> awaryjnymi :-)
    >>
    >> Całe szczęście, na ulicach widzę coraz lepszą współprace i uprzejmość
    >> pomiędzy rowerzystami a kierowcami, będzie coraz lepiej. Bardzo
    >> chciałbym, aby jednak niektórzy rowerzyści z większym szacunkiem
    >> podchodzili do przepisów PORD.
    >
    >> Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
    >> rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
    >> Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
    >> pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy
    >> jedzie jak chce i jak może :-)
    >
    > Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
    > I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
    > Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.
    >

    Słuszna uwaga, że to grupa o samochodach :-)
    Dlatego też pisuję tutaj o samochodach.

    Czasem się tu zdarzy poboczny wątek o rowerach i czasem się w takim
    wypowiem.

    Pozdrawiam

    Seco





  • 93. Data: 2014-02-07 21:11:11
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 20:55, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > W dniu 2014-02-07 18:01, Cavallino pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
    >> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    (...)
    >>> Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
    >>> rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
    >>> Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
    >>> pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy
    >>> jedzie jak chce i jak może :-)
    >>
    >> Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
    >> I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
    >> Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.
    >
    > Słuszna uwaga, że to grupa o samochodach :-)
    > Dlatego też pisuję tutaj o samochodach.
    >
    > Czasem się tu zdarzy poboczny wątek o rowerach i czasem się w takim
    > wypowiem.

    Konikiem się nie przejmuj - to jeden z tych, co to rowerzystów do rowów
    wpędza, a rowery są jak najbardziej częścią ruchu drogowego i do tego
    nie ma nic złego, by w wątkach pobocznych o rowerach podyskutować
    - czy to w kwestii rekreacyjnej, bagażnikowej czy czysto komunikacyjnej
    :)



  • 94. Data: 2014-02-07 22:05:33
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 19:54:47 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > >Na razie wiadomo ze nie potrafisz policzyć ile ubywa. To chyba wyczerpuje
    >
    > >możliwość merytorycznej dyskusji.
    >
    >
    >
    > To policz, czekam.

    Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego pierdoły
    piszesz. Nie mam żadnego celu w tym żebyś dzięki mnie wiedział więcej.


  • 95. Data: 2014-02-07 22:32:24
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:52f53a1c$0$2357$6...@n...neostrada
    .pl...
    > W dniu 2014-02-07 18:01, Cavallino pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
    >> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    >>
    >>> Wiem, że są tacy. Ale to jest ich problem i muszą sobie z nim radzić ;-)
    >>> Dobrego kierowcy rower nie spowolni. Chyba, ze jest jakoś wybitnie
    >>> wąsko,z przeciwka korek itd. Ale to sporadyczne sytuacje, przynajmniej
    >>> w DC. A wtedy staram się jednak puścić większe samochody. Mniejsze
    >>> sobie radzą. nawet nie zliczę ile razy kierowcy "TIRów" dziękowali mi
    >>> awaryjnymi :-)
    >>>
    >>> Całe szczęście, na ulicach widzę coraz lepszą współprace i uprzejmość
    >>> pomiędzy rowerzystami a kierowcami, będzie coraz lepiej. Bardzo
    >>> chciałbym, aby jednak niektórzy rowerzyści z większym szacunkiem
    >>> podchodzili do przepisów PORD.
    >>
    >>> Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
    >>> rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
    >>> Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
    >>> pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy
    >>> jedzie jak chce i jak może :-)
    >>
    >> Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
    >> I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
    >> Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.
    >>
    >
    > Słuszna uwaga, że to grupa o samochodach :-)
    > Dlatego też pisuję tutaj o samochodach.

    Zacytowałem cały Twój wpis - nic o samochodach, wszystko z pozycji
    rowerzysty.
    Chodzi o to, żeby TU pisać z pozycji odwrotnej.



  • 96. Data: 2014-02-07 23:07:43
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>


    >Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego
    >pierdoły piszesz. Nie mam żadnego celu w >tym żebyś dzięki mnie wiedział
    >więcej.

    HAHAHA. To dopiero trzeba miec tupet, miales szanse wybrnac z twarza. Trzeba
    bylo chociaz napisac, ze sie o prawie 100% pomylilem, ze to nie 0.2 tylko
    0.12Ah, a tu sie okazuje, ze ty zwykly blazen jestes co pojecia nie ma o
    prostej budowie cepa.
    Myslal kogut o niedzieli....do szkoly gimbusie jeden :)


  • 97. Data: 2014-02-07 23:22:49
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 09:29:36 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AA,
    >
    >
    >
    > Friday, February 7, 2014, 9:16:41 AM, you wrote:
    >
    >
    >
    > >> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
    >
    > >> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
    >
    > >> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
    >
    > >> sensownym czasie wszędzie.
    >
    > > Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu
    >
    > > gęstego oleju powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej
    >
    > > dociera do np. głowicy?
    >
    >
    >
    > Wskaż w moim wywodzie "szybciej". Ja jedynie pisałem o wyższym
    > ciśnieniu i każdy, kto jeździł dłużej samochodem ze wskaźnikiem
    > ciśnienia oleju zna to zjawisko.

    Napisałeś "wyższe ciśnienie pozwala dotrzeć w sensownym czasie wszędzie" i "gęsty
    olej jest lepiej przetłaczany", co możnaby sparafrazować jako "wyższe ciśnienie
    pozwala olejowi dotrzeć wszędzie szybciej". Tak?

    pozdr
    AA






  • 98. Data: 2014-02-07 23:27:36
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AA,

    Friday, February 7, 2014, 11:22:49 PM, you wrote:

    >>>> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
    >>>> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
    >>>> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
    >>>> sensownym czasie wszędzie.
    >>> Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu
    >>> gęstego oleju powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej
    >> > dociera do np. głowicy?
    >> Wskaż w moim wywodzie "szybciej". Ja jedynie pisałem o wyższym
    >> ciśnieniu i każdy, kto jeździł dłużej samochodem ze wskaźnikiem
    >> ciśnienia oleju zna to zjawisko.
    > Napisałeś "wyższe ciśnienie pozwala dotrzeć w sensownym czasie
    > wszędzie" i "gęsty olej jest lepiej przetłaczany", co możnaby
    > sparafrazować jako "wyższe ciśnienie pozwala olejowi dotrzeć
    > wszędzie szybciej". Tak?

    Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski, za dużo czytasz między wierszami i
    za dużo wycinasz bez wskazania wycięcia.

    Przeczytaj WPROST to, co napisałem - bez swoich kombinacji.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 99. Data: 2014-02-07 23:43:55
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 23:07:43 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > >Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego
    >
    > >pierdoły piszesz. Nie mam żadnego celu w >tym żebyś dzięki mnie wiedział
    >
    > >więcej.
    >
    >
    >
    > HAHAHA. To dopiero trzeba miec tupet, miales szanse wybrnac z twarza. Trzeba
    >
    > bylo chociaz napisac, ze sie o prawie 100% pomylilem, ze to nie 0.2 tylko
    >
    > 0.12Ah, a tu sie okazuje, ze ty zwykly blazen jestes co pojecia nie ma o
    >
    > prostej budowie cepa.
    >
    > Myslal kogut o niedzieli....do szkoly gimbusie jeden :)

    Jednak policzyłeś. każda metoda jest dobra żeby osiągnąć cel. To teraz oszacuj bo
    policzenie wymagało by użycia bardzo zaawansowanych środków technicznych w jakim
    czasie taki ubytek zostanie uzupełniony przez alternator który według danych
    technicznych potrafi przy wcale nie wysokiej prędkości obrotowej dać 75A. Co więcej
    on potrafi w sprzyjających warunkach te 75A wbić bezpośrednio w akumulator bo żaden
    ogranicznik prądu od wyjścia alternatora do klemy akumulatora nie istnieje. Jak byś
    nie wiedział jaki jest prąd ładowania akumulatora po odpaleniu silnika możesz założyć
    nowy temat i zwyczajnie o to spytać. Nie jest wstydem czegoś nie wiedzieć. Wstyd jest
    wtedy jak można się tego dowiedzieć a tego się nie robi.


  • 100. Data: 2014-02-07 23:57:14
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-05 22:14, Zabist pisze:
    > Mam auto w benzynie 1.6.

    A ja mam auto w Gazie i zastanawiam się w jaki sposób je sprowadzić do
    Polski z Palestyny :)

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: