eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta › Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 07 Feb 2014 14:08:14 +0100
    From: Dawid <x...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcu9qf$hd$1@news.task.gda.pl> <lcvcu7$ejm$1@speranza.aioe.org>
    <ld1dgu$eso$1@dont-email.me> <52f4c70e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2hgu$u2$7@node2.news.atman.pl>
    <52f4cb53$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2ia3$u2$8@node2.news.atman.pl>
    <52f4cfea$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2jga$u2$9@node2.news.atman.pl>
    <52f4d517$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 32
    Message-ID: <52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.191.81
    X-Trace: 1391778493 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2224 83.10.191.81:59183
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2665
    X-Received-Body-CRC: 1643217456
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522990
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
    > On 2014-02-07, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    >>>
    >>> To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
    >>> walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
    >>> na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys troche
    >>> mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
    >>>
    >> To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
    >> zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
    >> Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec
    >> nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
    >> powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
    >> bo to krówka nie maszyna :-)
    >>
    > Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
    >
    Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
    3 miesiące mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
    myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
    To nie silnik parowy.
    KONIEC

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: