  • Data: 2010-08-22 20:50:02
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy-jakdbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Rędziak pisze:

    > To jest niemalże zwykły, drogowy Civic, z dopuszczeniem do
    > ruchu, homologacją, który, poza tym że ma ostrą, wybuchową górę,
    > ma tez całkiem przyzwoity i łagodny dół. Takie dwa w jednym.
    > Witamy w świecie Hondy.

    Wiesz, to nie ja tylko inicjator wątku uznał, że w takich warunkach ten
    silnik "dostaje w dupę". Zakładałem, że kto jak kto ale on powinien
    wiedzieć.

    Co do mnie to ja specjalnie dobrałem pojazd tak, żeby był optymalny do
    codziennej eksploatacji.

    Zaoszczędzone fundusze mogę wydać na coś innego, chociażby na
    wypożyczenie czegoś bardziej sportowego, jakby mnie naszła ochota.