  • Data: 2010-08-24 11:26:59
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbac' osilnik?
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Rower niemal nigdy nie jest bardziej praktyczny. Używałem roweru jako
    > codziennego środka komunikacji w liceum i wiem coś o tym. Rower doskonale
    > nadaje się do lansowania się na sportowca i to koniec jego zalet. Ew. być
    > może jest praktyczny przy dobrej pogodzie gdy ktoś ma 3 km do pracy po
    > dobrej ścieżce rowerowej, nie wozi ze sobą niczego, nie wyjeżdża nigdzie
    > w środku dnia i ma gdzie się umyć i przebrać.

    Czyli 30% wszystkich podrozy odbywajacych sie w Amsterdamie, gdzie jest
    okolo 600 tysiecy rowerow (na 760 tysiecy ludnosci) to przejazdy
    lansujacych sie na sportowcow, dojezdzajacych <3km i kapiayc sie pod
    prysznicem ludzi ?
    Podobnie 35% dojezdzajacych codziennie do pracy mieszkancow Kopenhagi to
    rowniez lanserzy ?
    Prawda jest inna. W bogatych krajach Europy zachodniej nikt nie podkreca
    swojego ego przez posiadanie samochodu. To tak jakbys w Polsce chcial
    szpanowac posiadaniem pralki. Samochod sluzy do przemieszczania sie,
    ekonomicznego i sensownego na innym odcinku i w innym otoczeniu niz
    miejski rower.